Tunix Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 (bewerkt) Ik ben vanmiddag weer bezig geweest. Ik heb er zo'n uurtje aan gezeten. v1: http://img118.imageshack.us/img118/2821/spiderman3sigsz0.png v2: http://img75.imageshack.us/img75/5616/spiderman3sigv2iq0.png Tips & rates? Bewerkt: 1 juni 2007 door Tunix Reageren
.Antonio Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 I'm impressed Tunix! Ik vind dit echt een mooie sig! Je hebt het regen effect echt heel mooi gedaan en daardoor sluit het ook goed aan het de render. De lichtbron onder hem staat precies goed, als je hem ergens anders had gezet zou het heel erg vloeken denk ik. Dat spatter (of welk effect dan ook) effect om die regen mooier te maken vind ik heel mooi. Je hebt volgens mij de kleur van de render een beetje grijs gemaakt en dat is ook goed. Het C4D vult de sig goed op en past ook wel bij de sig. Een minpuntje is de text, het is een beetje saai grijs. Ik zou nog wat blending options bij de text doen, dan is het meestal al meteen wat mooier. 89% - Mooie sig Tunix! Nogmaals m'n complimenten voor het regen! Reageren
Tunix Geplaatst: 31 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 I'm impressed Tunix!Ik vind dit echt een mooie sig! Je hebt het regen effect echt heel mooi gedaan en daardoor sluit het ook goed aan het de render. De lichtbron onder hem staat precies goed, als je hem ergens anders had gezet zou het heel erg vloeken denk ik. Dat spatter (of welk effect dan ook) effect om die regen mooier te maken vind ik heel mooi. Je hebt volgens mij de kleur van de render een beetje grijs gemaakt en dat is ook goed. Het C4D vult de sig goed op en past ook wel bij de sig. Een minpuntje is de text, het is een beetje saai grijs. Ik zou nog wat blending options bij de text doen, dan is het meestal al meteen wat mooier. 89% - Mooie sig Tunix! Nogmaals m'n complimenten voor het regen! Hartelijk dank voor je goede rate. Ik zie dat jij ook een Spiderman sig hebt, die is ook niet mis hoor. Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 ik vind hem leuk , maar ben niet zo dol op de grijze kleur , verder goed gemaakt . het regen heb je echter super gedaan , en voor die regen krijg je een 10 ! de tekst is wel iets minder maar alsnog een goeie 6,5 verder alles eromheen krijg je een 9 dat bij elkaar opgeteld: 10 + 6,5 + 9 =25.5 25.5 : 3 = 8,5 totaal ! Reageren
jakooza Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 heel vet die regen, mijn complimenten. ik vind die grijze kleur wel mooi passen, met de black-spiderman enzo. eigenlijk zijn er weinig minpuntjes, alleen de tekst is iets te opvallend alhoewel het lettertype wel erbij past. 90% Reageren
profile Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 Erg mooi. Maar ik vind het niet goed gekozen om je nickname onder de 3 van spiderman te schrijven. Wel een fantastische render en screen. Daarom geef ik je een mooie 9/10 Reageren
Tunix Geplaatst: 31 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 Dankje voor jullie rates. Ik zal kijken wat ik aan te tekst kan doen... Reageren
Tunix Geplaatst: 31 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 (bewerkt) v2: http://img75.imageshack.us/img75/5616/spiderman3sigv2iq0.png Ik heb wat aan de tekst veranderd, maar erg goed is het nog niet want ik ben nog bagger in teksten... Kijk eerste post voor vergelijking. Bewerkt: 31 mei 2007 door Tunix Reageren
Tunix Geplaatst: 1 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 *Bump* Mag ik nog een paar rates voor mijn beste sig tot nu toe? Reageren
.Syfes Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 Here you go Comment : Font : Vind ik heel mooi . De effecten zijn er nog niet maar dat komt nog wel Border: Ook goed gedaan . Maar ikzelf vind dit niet mooi . Effecten : Hier heb je echt je best aan gedaan. De regeneffecten zijn mooi gedaan zeker rond de render . Dat heb je goed gedaan . Rate : 8/10 .Syfes Reageren
Flitskikker Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 (bewerkt) Versie 2 van mijn RateSystem is bijna af. Deze rate is gemaakt met de BETA versie: Lettertype: 7,26666666666667 Plaatsing: 7,4 Face: 7,9 Kleur: 6,5 Render: 8,7 Plaatsing: 8,5 Mooiheid: 8,8 Ingeblend: 8,8 Border: 8 Stijl: 8 Dikte: 8 Kleur: 6,5 Stijl: 6,5 Verdeling: 6,5 Achtergrond: 7 Effecten: 8,5 Overige: 7,5 Bonuspunten: Commentaar: Ik vind het een mooie signature, alleen ik vind de kleur een beetje saai. De render is wel mooi afgewerkt en de achtergrond ook. KUTGW! TOTAAL: 7,638095 Aantal sterren & Rank: Gerated met FlitskikkerRateSystem For Signatures | ©Flitskikker, 2007. Alle rechten voorbehouden. Bewerkt: 2 juni 2007 door Flitskikker Reageren
Tunix Geplaatst: 4 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2007 Oh, wat een eer dat mijn sig is gerate met een BETA versie. Bedankt voor de goede comments iedereen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.