Puma Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 N.a.v. Stefanekes 3dsMax moddeling-battle, wil ik hier een Sketchup moddeling-battle houden. Onderwerp: Televisie.. Soort design: Maakt niet uit.. Size design: - Render: Ja, geen axes, wél schaduw, geen edges te zien, geen render-plugins. Animatie: Nee. Premade: Nee. Tijd van inlevering: 3 juni 15:00. Opmerking: Geen textures, model moet 100% zelfgemaakt zijn, geen smooths etc., ook geen aparte styles. Wie durft ? Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 (bewerkt) N.a.v. Stefanekes 3dsMax moddeling-battle, wil ik hier een Sketchup moddeling-battle houden. Onderwerp: Televisie.. Soort design: Maakt niet uit.. Size design: - Render: Ja, geen axes, wél schaduw, geen edges te zien, geen render-plugins. Animatie: Nee. Premade: Nee. Tijd van inlevering: 3 juni 15:00. Opmerking: Geen textures, model moet 100% zelfgemaakt zijn, geen smooths etc., ook geen aparte styles. Wie durft ? ikikik Maaare wat bedoel je met geen apparte styles? Enne geen axes? O_o [EDIT] Oh minder fijn ik zie dat het voor sketchup is. S K E T C H U P Bewerkt: 31 mei 2007 door ~> GizmO <~ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.