anthonysmits Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2007 Hee mensen, ik zoek mod's die winkeltjes veranderen in VC.. Heb ooit één gezien dat de Tool Shop in Washington Beach/Vice Point (brug Star Fish Island) dat die veranderd in de Albert Heijn, weet iemand over er nog meer mod's zijn en zoja waar... Als vas bedankt Greetz, Anthony Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ArticLight Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2007 (bewerkt) Ik weet wel waar je er nog kunt vinden. Kijk eens op deze pagina en neus wat rond. Er zijn nog een heleboel mods voor winkels en gebouwen. Ik zal nog een paar site's opzoeken. GTA Garage De andere bekendere site's zijn hieronder al door GTA_Monster genoemd. Bewerkt: 30 mei 2007 door ArticLight Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Monster Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2007 Hee mensen, ik zoek mod's die winkeltjes veranderen in VC..Heb ooit één gezien dat de Tool Shop in Washington Beach/Vice Point (brug Star Fish Island) dat die veranderd in de Albert Heijn, weet iemand over er nog meer mod's zijn en zoja waar... Als vas bedankt Greetz, Anthony Zoek op sites zoals GTAMods.de of GTAGamigo.de of The GTA Place.com, daar vind je heel wat mods. Dus met geluk ook de mods die jij zoekt... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
K.O. Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2007 Hee mensen, ik zoek mod's die winkeltjes veranderen in VC..Heb ooit één gezien dat de Tool Shop in Washington Beach/Vice Point (brug Star Fish Island) dat die veranderd in de Albert Heijn, weet iemand over er nog meer mod's zijn en zoja waar... Als vast bedankt Ook kun je, om zelf te kiezen wat voor winkels er in VC komen, zelf de texture van de winkels veranderen in programma's als Paint (Shop Pro). Als nog niet veel ervaring hebt met mods maken, zou ik eens even in de Master Tutorial List kijken. Daar staan wel een aantal basictuts. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.