Jump to content

Vice City winkeltjes


anthonysmits

Recommended Posts

Hee mensen, ik zoek mod's die winkeltjes veranderen in VC..

Heb ooit één gezien dat de Tool Shop in Washington Beach/Vice Point (brug Star Fish Island) dat die veranderd in de Albert Heijn, weet iemand over er nog meer mod's zijn en zoja waar... :)

Als vas bedankt

Greetz, Anthony :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet wel waar je er nog kunt vinden. Kijk eens op deze pagina en neus wat rond. Er zijn nog een heleboel mods voor winkels en gebouwen. Ik zal nog een paar site's opzoeken.

GTA Garage

De andere bekendere site's zijn hieronder al door GTA_Monster genoemd.

Bewerkt: door ArticLight
Link to comment
Delen op andere websites

Hee mensen, ik zoek mod's die winkeltjes veranderen in VC..

Heb ooit één gezien dat de Tool Shop in Washington Beach/Vice Point (brug Star Fish Island) dat die veranderd in de Albert Heijn, weet iemand over er nog meer mod's zijn en zoja waar... :)

Als vas bedankt

Greetz, Anthony :engel:

Zoek op sites zoals GTAMods.de of GTAGamigo.de of The GTA Place.com, daar vind je heel wat mods. Dus met geluk ook de mods die jij zoekt...

Link to comment
Delen op andere websites

Hee mensen, ik zoek mod's die winkeltjes veranderen in VC..

Heb ooit één gezien dat de Tool Shop in Washington Beach/Vice Point (brug Star Fish Island) dat die veranderd in de Albert Heijn, weet iemand over er nog meer mod's zijn en zoja waar... :)

Als vast bedankt

Ook kun je, om zelf te kiezen wat voor winkels er in VC komen, zelf de texture van de winkels veranderen in programma's als Paint (Shop Pro). Als nog niet veel ervaring hebt met mods maken, zou ik eens even in de Master Tutorial List kijken. Daar staan wel een aantal basictuts.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...