jeffreyaerox Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 (bewerkt) komen er drugs en alcohol in het spel dat je zelf kan nuttigen net zoals bij saints row dat je alles wazig ziet en zulke shit Bewerkt: 1 juni 2007 door Joriz topic titel verduidelijkt Reageren
Gta-killer Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 In GTA III en Vice City kon je toch zon pilletje nemen dat alles slowmotion ging. In SA kan je het denk ik niet innemen dus het is gewoon afwachten. Reageren
GTA Monster Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 In GTA III en Vice City kon je toch zon pilletje nemen dat alles slowmotion ging.In SA kan je het denk ik niet innemen dus het is gewoon afwachten. In GTA San Andreas kan je het innemen door behulp van een cheat! Ontopic: Nee, ik denk dat ze het er niet in douwen! Reageren
Mister.X Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 Bij GTA III en GTA VCS gebruikte ik dat nooit... Maar het is wel realistisch! We zullen zien Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 zou MSS wel leuk zijn maar ben er niet echt voor wat voor nut heeft dat dan. Reageren
K.O. Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 zou MSS wel leuk zijn maar ben er niet echt voorwat voor nut heeft dat dan. Helemaal mee eens. Echt niemand zou hier ook maar enig nut van kunnen inzien, en aangezien ik toevallig geen NASA pc heb, hoop ik dat ze alle overbodige dingen als kleren, drugs, eten, alcohol en wat dan ook er uit laten, zodat ik óók plezier aan deze game kan gaan beleven. (Even aangenomen dat er inderdaad een pc-versie komt. Ga daar verder niet op in, daarvoor is weer een ander topic ) Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 zou MSS wel leuk zijn maar ben er niet echt voorwat voor nut heeft dat dan. Helemaal mee eens. Echt niemand zou hier ook maar enig nut van kunnen inzien, en aangezien ik toevallig geen NASA pc heb, hoop ik dat ze alle overbodige dingen als kleren, drugs, eten, alcohol en wat dan ook er uit laten, zodat ik óók plezier aan deze game kan gaan beleven. (Even aangenomen dat er inderdaad een pc-versie komt. Ga daar verder niet op in, daarvoor is weer een ander topic ) aha nu heeft het niet nee , maar het zou misschien wel echter zijn Reageren
profile Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 Je kon inderdaad zo'n pilletje nemen in de vorige gta's. Zelf vond ik dat stom.Alles ging in slowmotion.Maar misschien wel. Dat je zoals bij Ammu-Nation het nodige kan kopen. Enkele pilletjes voor health en enkele tegen duizeligheid Reageren
mad_ce Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 Jaaaa! Jezelf bezuipen en pillen, dit zou pas de max zijn . Alleen maar om te zie hoe ze het zouden uitwerken is interessant. Reageren
Woetsha Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 Ik denk dat het er in zal komen, omdat ook alle andere GTA's met drugs waren. En alcohol gaat er denk ik niet bij zijn ! Gewoon drank wel, maar ik denk alcohol niet ! Reageren
FireFighter Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 komen er drugs en alcohol in het spel dat je zelf kan nuttigen net zoals bij saints row dat je alles wazig ziet en zulke shit whaah zou zoo LOL Zijn dan weet ik al wat ik ga doen:P Reageren
Adren4Line Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 Er komt zeker alcohol in voor. In de trailer zie je Roman en Nico toch ook dronken over straat lopen Reageren
Biocount Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 Er komt zeker alcohol in voor. In de trailer zie je Roman en Nico toch ook dronken over straat lopen klopt.. er is bier wat piss water heet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.