Jump to content

missie:Black project


ivo

Recommended Posts

Ga goed uitgerust (qua wapen :-) ) naar binnen. De eerste toren omhoog en daar met een sniper zoveel mogelijk soldaten neer halen. Daarna een wapen nemen waar je ene hoge skill mee hebt, zodat je iig. kunt lopen, richten en schieten tegelijk. Als je steeds stil moet gaan staan is het niet bevordelijk voor je health.

Bij het punt waar je de blastdoor moet openen (als je nog niet ontdekt bent) ligt een armor. In het complex gewoon voorzichtig ruitme voor ruimte betreden en alles neerschieten. Buk zoveel mogelijk: je bent dan moeilijker te raken.

Het beste ie een M4 / AK47 om mee te schieten: met deze kun je op redelijk lange afstand richten op mannetjes.

hier staan andere topics over dezelfde missie

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal je ff vertelle waar ik ben: k ben al in dat ondergronde complex en heb daar ook al best wel veel mannetjes kapot geschoten, maar waar moet k naar op zoek?

Toch de zoekopdracht verkeerd gebruikt, de link die ik gaf vond wel iets :-) Misschien niet het hele forum doorzocht...

Je kunt eigenlijk steeds maar 1 kant op.

Je moet eerst de SAMs uitschakelen. Dit is een grote radar die aan de wand hangt en ik denk een rode marker (circel waar je in moet stappen) ervoor. De lokatie is waarschijnlijk aangegeven op de ingame-radar.

Daarna moet je een lab zoeken met een keycard die toegang geeft tot een soort misile-silo. Daar zitten trappen en die moet je afdalen en steeds soldaten neerschieten.

Dan komt je bij de finale van de missie, en die is makkelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

ik zit namelijk ook vast bij deze mission ik heb het nu al veel langer over leefd dan ander ma mij vinden ze nu namelijk

en ik vind de in gang van da ding nie

als ze je hebben ondekt dan moet je een andere ingang vind kan iemand zeggen waar die andere ingang is.

Link to comment
Delen op andere websites

ik zit namelijk ook vast bij deze mission ik heb het nu al veel langer over leefd dan ander ma mij vinden ze nu namelijk

en ik vind de in gang van da ding nie

als ze je hebben ondekt dan moet je een andere ingang vind kan iemand zeggen waar die andere ingang is.

Het is een ventilatieschacht vlakbij de blasdoors. Volgens mij kun je gewoon op de radar te zien waar je heem moet

Link to comment
Delen op andere websites

Ja alleen zie je een stipje en als je ernaar toe loopt zie je niks staan...

Maar dat is een verdieping lager dus je moet gewoon beetje rondzoeken waar je een verdieping lager kan :lol:

Maar ook handig is om gewoon met mes en met Silence pistol iedereen af te slachten (zo heb ik voor een groot gedeelte aan mannetjes uitgeschakeld :) )

Link to comment
Delen op andere websites

ik schakel bijna iedereen uit nu maar ik vind echt niet waar ik moet zijn vind wel zo iets wat naar onder loopt enw aar een deur is maar die is toe

help me a.u.b zeg me gewoon waar da ik naar onder moe gaan

mijn tijd is altijd om :(

(" deze mission begint mij te vervelen om da ik die stomme weg naar onder niet vind ")

Bewerkt: door kurt
Link to comment
Delen op andere websites

Oooow je tijd bijna op... :o

Ik weet niet precies maar je moet eerst naar gebouw aan de rechterkant toe om knopjes aan te doen...

En daarna moet je bij het gebouw naar het midden toe daar zit een schacht daar moet je op trappe of slaan en dan donder je naar beneden kom je in een gang en dan ben je binnen en heb je geen tijd meer... :lol:

(Kan mischien niet 100 % kloppen maar is lange tijd geleden dat ik die missie heb gedaan... :) hopelijk kom je al stuk verder)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...