ivo Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2004 hey, k ben bij gloof k de derde missie van je eigen vliegveld: Black project. Ik snap er niks van wat k moet doen kan iemand dat uitleggen, en hebben jullie tips om um te hale? Thnx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2004 Ga goed uitgerust (qua wapen :-) ) naar binnen. De eerste toren omhoog en daar met een sniper zoveel mogelijk soldaten neer halen. Daarna een wapen nemen waar je ene hoge skill mee hebt, zodat je iig. kunt lopen, richten en schieten tegelijk. Als je steeds stil moet gaan staan is het niet bevordelijk voor je health. Bij het punt waar je de blastdoor moet openen (als je nog niet ontdekt bent) ligt een armor. In het complex gewoon voorzichtig ruitme voor ruimte betreden en alles neerschieten. Buk zoveel mogelijk: je bent dan moeilijker te raken. Het beste ie een M4 / AK47 om mee te schieten: met deze kun je op redelijk lange afstand richten op mannetjes. hier staan andere topics over dezelfde missie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ivo Geplaatst: 10 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 december 2004 kej thnx voor tips, k zal eens bij die andere topics kijke PS. toen ik bij search black project intikte werd er niks gevonde :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ivo Geplaatst: 10 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 december 2004 Ik zal je ff vertelle waar ik ben: k ben al in dat ondergronde complex en heb daar ook al best wel veel mannetjes kapot geschoten, maar waar moet k naar op zoek? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mitch Baker Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2004 Gewoon doorgaan tot je helemaal beneden in de silo bent (vergeet niet onderweg de SAM sites uit te schakelen), als je eenmaal binnen bent is de tijd niet meer van belang. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2004 Ik zal je ff vertelle waar ik ben: k ben al in dat ondergronde complex en heb daar ook al best wel veel mannetjes kapot geschoten, maar waar moet k naar op zoek? Toch de zoekopdracht verkeerd gebruikt, de link die ik gaf vond wel iets :-) Misschien niet het hele forum doorzocht... Je kunt eigenlijk steeds maar 1 kant op. Je moet eerst de SAMs uitschakelen. Dit is een grote radar die aan de wand hangt en ik denk een rode marker (circel waar je in moet stappen) ervoor. De lokatie is waarschijnlijk aangegeven op de ingame-radar. Daarna moet je een lab zoeken met een keycard die toegang geeft tot een soort misile-silo. Daar zitten trappen en die moet je afdalen en steeds soldaten neerschieten. Dan komt je bij de finale van de missie, en die is makkelijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ivo Geplaatst: 11 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 december 2004 aah kut! k was had de jetpack al en wou naar boven vliegen, en toen werd k doodgeschoten :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ivo Geplaatst: 11 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 december 2004 hey, k heb um ghaald Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kurt Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2004 ik zit namelijk ook vast bij deze mission ik heb het nu al veel langer over leefd dan ander ma mij vinden ze nu namelijk en ik vind de in gang van da ding nie als ze je hebben ondekt dan moet je een andere ingang vind kan iemand zeggen waar die andere ingang is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2004 ik zit namelijk ook vast bij deze mission ik heb het nu al veel langer over leefd dan ander ma mij vinden ze nu namelijken ik vind de in gang van da ding nie als ze je hebben ondekt dan moet je een andere ingang vind kan iemand zeggen waar die andere ingang is. Het is een ventilatieschacht vlakbij de blasdoors. Volgens mij kun je gewoon op de radar te zien waar je heem moet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Aegis Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2004 Ja alleen zie je een stipje en als je ernaar toe loopt zie je niks staan... Maar dat is een verdieping lager dus je moet gewoon beetje rondzoeken waar je een verdieping lager kan :lol: Maar ook handig is om gewoon met mes en met Silence pistol iedereen af te slachten (zo heb ik voor een groot gedeelte aan mannetjes uitgeschakeld ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kurt Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2004 (bewerkt) ik schakel bijna iedereen uit nu maar ik vind echt niet waar ik moet zijn vind wel zo iets wat naar onder loopt enw aar een deur is maar die is toe help me a.u.b zeg me gewoon waar da ik naar onder moe gaan mijn tijd is altijd om (" deze mission begint mij te vervelen om da ik die stomme weg naar onder niet vind ") Bewerkt: 17 december 2004 door kurt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Aegis Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2004 Oooow je tijd bijna op... :o Ik weet niet precies maar je moet eerst naar gebouw aan de rechterkant toe om knopjes aan te doen... En daarna moet je bij het gebouw naar het midden toe daar zit een schacht daar moet je op trappe of slaan en dan donder je naar beneden kom je in een gang en dan ben je binnen en heb je geen tijd meer... :lol: (Kan mischien niet 100 % kloppen maar is lange tijd geleden dat ik die missie heb gedaan... hopelijk kom je al stuk verder) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kurt Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2004 nu weet ik waar het is via de websit stuckgamer daar zie je een filmpje en zow eet je wat je moet doen en waar het is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ivo Geplaatst: 17 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 december 2004 ey das een handige site, alleen het laden doet een beetje lang. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.