big shootah Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2004 hey, k ben bij gloof k de derde missie van je eigen vliegveld: Black project.Ik snap er niks van wat k moet doen kan iemand dat uitleggen, en hebben jullie tips om um te hale? Thnx gwoon ieder doodknalle met un sniper en dan alle schijnwerpers kepot knalle geen lastigge missie als je je goed voorberijd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RubyNL Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2005 (bewerkt) ik wordt ALTIJD vermoord met die raketten als ik de jetpack heb doe ik iets verkeerd? kan je op een of andere manier harder vliegen ofzo??? ksnap er niks van en ik word er gek van want ik zit vast (moet the black project, architectal espionage en you've had your chips ofzo, heeft iemand daar nog tips/ trukjes voor???) Bewerkt: 5 juli 2005 door RubyNL Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2005 ik wordt ALTIJD vermoord met die raketten als ik de jetpack hebdoe ik iets verkeerd? kan je op een of andere manier harder vliegen ofzo??? ksnap er niks van en ik word er gek van want ik zit vast (moet the black project, architectal espionage en you've had your chips ofzo, heeft iemand daar nog tips/ trukjes voor???) Dan ben je vergeten de SAM'S uitteschakelen . dat is ergens rechts zo'n deurtje in. zo'n grote landkaart van SA is er in het midden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2005 hier de juiste site:*site* je moet wel drie filmpjes bekijken! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
armoboy12 Geplaatst: 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2011 als ik gta sa black project missie start en ga naar de plek waar je allemaal soldaten neer moet schiet dan loop ik in dat gebied war ik soldaten moet schieten en loop ik een stukje vooruit dan gaat het spel in een keer vastlopen kan iemand mij helpen please Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.