Jump to content

Veel buzzers versturen

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo. Veel mensen die ik op MSN hebt kunnen zoveel buzzers als ze willen achter elkaar versturen. Zonder dat er staat val je contact persoon niet te vaak lastig. Ik wil dit ook kunnen doen. Maar als ik het aan al die mensen op MSN vraagt dan geven ze geen antwoord of ze gaan heel dom lopen doen. Dus weet iemand waar je dit kunt downloaden voor Windows Live Messenger? Ik wil het zo graag hebben. Dan kan ik ook degene die stoer doen op school en stoer doen op MSN dit terug geven. Ik heb geen verstand van computers dus ik wil graag een directe link naar de download. Want ik heb al overal gezocht.

Geplaatst:

het is geen download , het is een bug die volgens mij alleen maar werkt bij 7.5

Zet je status op Bezet(dacht ik) en dan kan je dus kei veel buzzers versturen

Deze is er natuurlijk uitgehaald bij Live Messenger.

greetz

Galiorix

Geplaatst:

Het kan ook met Live messenger. Klik een persoon aan. Hou msn op de achtergrond! Hou de muis bij de buzzerknop. Klik dan op enter, linkermuisknop (de buzzerknop) en dan esc. Dan weer enter, linkermuisknop en esc. Zo kan je eindeloos doorgaan. Het is wel een beetje lastig, maar zo kan het ook! Een andere manier weet ik ook niet.

Geplaatst:
Het kan ook met Live messenger. Klik een persoon aan. Hou msn op de achtergrond! Hou de muis bij de buzzerknop. Klik dan op enter, linkermuisknop (de buzzerknop) en dan esc. Dan weer enter, linkermuisknop en esc. Zo kan je eindeloos doorgaan. Het is wel een beetje lastig, maar zo kan het ook! Een andere manier weet ik ook niet.

Goed verzonnen, bij de escape knop verdwijnt het schermpje..

Maar goed je kan bij msn 7.5 zoals Galiorix zegt je status veranderen in bezet / afwezig, dat werkt gegarandeerd.

Er zij natuurlijk ook erg veel h.acks die gebruik maken van msn glitches.

Geplaatst:

Het lukt nog niet. Ik heb Messenger 7.5 geinstaleerd hem op bezet en afwezig gezet. En ik kan maar 1 tegelijk verzenden nog steeds. En dan staat er weer als ik voor de tweede keer erop klikt val je contact persoon niet te vaak lastig. Die manier van tanya lukt hellemaal niet bij mij. En iedereen doet matig op MSN. Daar moeten ze ook mee kappen. Heeft iemand een directe link naar die download? Of weet iemand hoe het moet?

Geplaatst:

Een klasgenoot van me heeft een bestand gedownload (weet niet hoe die heet) en heeft MSN live en dan staat zijn status op offline en dan kan hij dat ook heletijd doen! is echt irri! daarom heb ik hem geblokeerd.. Ik zal wel eens vragen hoe dat progamma heet!

Geplaatst: (bewerkt)

WEET IEMAND HET??????????????????????????????????????

>>> Door Preddy: Relax man, men is toch bezig je te helpen<<<

JA MAAR HET WERKT ALLEMAAL NIET :@:@:@

Bewerkt: door DenkaanHenk
Geplaatst:

Heb je dit al gelezen? wat ik heb gequote?

dit werkt wel!

Geplaatst:

Bij mij werkt het niet. Ik vind die beschrijving ook zo onduidelijk. Geen moeilijke taal AUB!!!

Geplaatst:
Bij mij werkt het niet. Ik vind die beschrijving ook zo onduidelijk. Geen moeilijke taal AUB!!!

Ik doe dat met Kopete Messenger. Daarmee kun je ook lekker spammen (je berichtlengte gaat tot 999 volle MSN berichten, maar om dat te verzenden heb je wel een snelle cpu/veel geduld nodig) en er is geen buzzer limiet..

Kopete zit standard in Sabayon en Kubuntu.

Hier kun je een gratis opstartbare Kubuntu dvd aanvragen.

Geplaatst:

Gebruik A-Patch. Daarmee kun je je Messenger patchen.

Zoals reclame verwijderen, jouw ding (buzzers oneindig versturen) en zelfs dat je meerdere MSN's kan opstarten (Polygamy / Multi-MSN)

Direct download: Klik.

Succes ermee!

Mvg,

Flitskikker

Geplaatst:
Gebruik A-Patch. Daarmee kun je je Messenger patchen.

Zoals reclame verwijderen, jouw ding (buzzers oneindig versturen) en zelfs dat je meerdere MSN's kan opstarten (Polygamy / Multi-MSN)

Direct download: Klik.

Succes ermee!

Mvg,

Flitskikker

Die patch werkt niet op windows live messenger. :?

Geplaatst: (bewerkt)

Omdat DenkaanHenk MSN 7.5 heeft, heb ik die link voor MSN 7.5 en lager gepost. Hier de links voor WLM:

Voor MSN 6.2/7.0/7.5 dus deze: Klik

Voor WLM 8.0/8.1: Klik.

Voor WLM 8.5 BETA deze: Klik.

Mvg,

Flitskikker

Bewerkt: door Flitskikker

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...