Jump to content

Veel buzzers versturen

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo. Veel mensen die ik op MSN hebt kunnen zoveel buzzers als ze willen achter elkaar versturen. Zonder dat er staat val je contact persoon niet te vaak lastig. Ik wil dit ook kunnen doen. Maar als ik het aan al die mensen op MSN vraagt dan geven ze geen antwoord of ze gaan heel dom lopen doen. Dus weet iemand waar je dit kunt downloaden voor Windows Live Messenger? Ik wil het zo graag hebben. Dan kan ik ook degene die stoer doen op school en stoer doen op MSN dit terug geven. Ik heb geen verstand van computers dus ik wil graag een directe link naar de download. Want ik heb al overal gezocht.

Geplaatst:

het is geen download , het is een bug die volgens mij alleen maar werkt bij 7.5

Zet je status op Bezet(dacht ik) en dan kan je dus kei veel buzzers versturen

Deze is er natuurlijk uitgehaald bij Live Messenger.

greetz

Galiorix

Geplaatst:

Het kan ook met Live messenger. Klik een persoon aan. Hou msn op de achtergrond! Hou de muis bij de buzzerknop. Klik dan op enter, linkermuisknop (de buzzerknop) en dan esc. Dan weer enter, linkermuisknop en esc. Zo kan je eindeloos doorgaan. Het is wel een beetje lastig, maar zo kan het ook! Een andere manier weet ik ook niet.

Geplaatst:
Het kan ook met Live messenger. Klik een persoon aan. Hou msn op de achtergrond! Hou de muis bij de buzzerknop. Klik dan op enter, linkermuisknop (de buzzerknop) en dan esc. Dan weer enter, linkermuisknop en esc. Zo kan je eindeloos doorgaan. Het is wel een beetje lastig, maar zo kan het ook! Een andere manier weet ik ook niet.

Goed verzonnen, bij de escape knop verdwijnt het schermpje..

Maar goed je kan bij msn 7.5 zoals Galiorix zegt je status veranderen in bezet / afwezig, dat werkt gegarandeerd.

Er zij natuurlijk ook erg veel h.acks die gebruik maken van msn glitches.

Geplaatst: