Jump to content

oceanic met geld


Forgotten

Recommended Posts

ik kan fout zittten maar in de oceanic die bij het beveiligings bedrijf staat in bar brawl is de achterklep open en zittener 3 koffertjes in(misschien met geld?).

dit verdwijnt weer als je dood gaat of busted of hem in je grage zet dan wordt het weer een normale oceanic.

zie bijgevoegde screen

post-59918-1180554641.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom open je hiervoor wéér een nieuw topic?

Maar goed, het zou goed kunnen dat er wat in de achterbak zit. Bijvoorbeeld in een missie in GTAIII zit een lijk, dus zo bijzonder is het ook weer niet. Ik zie trouwens dat je mods gebruikt bij Vice City, dit heeft waarschijnlijk geen invloed op dat koffertje in de Oceanic, maar toch.....

Conclusie het zou kunnen dat het waar is, als het waar is het wel grappig maar ook niet zó bijzonder.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom open je hiervoor wéér een nieuw topic?

Maar goed, het zou goed kunnen dat er wat in de achterbak zit. Bijvoorbeeld in een missie in GTAIII zit een lijk, dus zo bijzonder is het ook weer niet. Ik zie trouwens dat je mods gebruikt bij Vice City, dit heeft waarschijnlijk geen invloed op dat koffertje in de Oceanic, maar toch.....

Conclusie het zou kunnen dat het waar is, als het waar is het wel grappig maar ook niet zó bijzonder.

Hij gebruikt helemaal geen mods hoor, de snelheidsmeter is gewoon een toevoeging aan het spel, het verandert niks. Een mod verandert het spel (modificatie=verandering). Die koffertjes heb ik trouwens wel eens vaker gezien in een één of andere auto die wel gemod was, daar zou dit iets mee te maken kunnen hebben. Er is toen een discussie geweest of het niet iets met de koffertjes in Appartement 3C te maken had, en de koffers die aan het begin gejat worden, maar dat bleek toen niet zo te zijn. Maar dat is dus die oceanic die bij al die gasten staat geparkeerd, en als je em sprayed is die weer normaal? Kan die wel in het bijzondere-voertuigentopic.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom open je hiervoor wéér een nieuw topic?

Maar goed, het zou goed kunnen dat er wat in de achterbak zit. Bijvoorbeeld in een missie in GTAIII zit een lijk, dus zo bijzonder is het ook weer niet. Ik zie trouwens dat je mods gebruikt bij Vice City, dit heeft waarschijnlijk geen invloed op dat koffertje in de Oceanic, maar toch.....

Conclusie het zou kunnen dat het waar is, als het waar is het wel grappig maar ook niet zó bijzonder.

Hij gebruikt helemaal geen mods hoor, de snelheidsmeter is gewoon een toevoeging aan het spel, het verandert niks. Een mod verandert het spel (modificatie=verandering). Die koffertjes heb ik trouwens wel eens vaker gezien in een één of andere auto die wel gemod was, daar zou dit iets mee te maken kunnen hebben. Er is toen een discussie geweest of het niet iets met de koffertjes in Appartement 3C te maken had, en de koffers die aan het begin gejat worden, maar dat bleek toen niet zo te zijn. Maar dat is dus die oceanic die bij al die gasten staat geparkeerd, en als je em sprayed is die weer normaal? Kan die wel in het bijzondere-voertuigentopic.

Nee, als je de missie faald dan zijn ze weg! Ga je dood of busted, dan zijn ook verdwenen...

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, logisch dus, dan heb je de auto ook niet meer, en als je em in een garage zet is het geld ook weg? Dus een eenmalige aanpassing, net zoals de SuperAngel? Ik zet em wel bij het Bijzondere-voertuigen-topic erbij, voor als mensen dat nog interesseert.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...