zupadomien Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Geplaatst: 10 december 2004 hoe kun je die missie nu uitspelen??? Reageren
BrokenTable Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Geplaatst: 10 december 2004 Je moet parachute springen, iedereen binnen vermoorden dan dan Big Poppa doden. Waar loop je vast? Dan is het makkelijker tips te geven namelijk. Reageren
-Richard- Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Geplaatst: 10 december 2004 (bewerkt) Je moet eerst uit het vliegtuig springen en met de paraschute op het dak van Maddog's huis landen. Wat ventjes afknallen, en wachten op de rest. als die er zijn ga je naar binnen. Daar schiet je ook iedereen af en ga je achter Big poppa aan. Hij rent naar buiten en vlucht in zijn auto. Jij moet in die andere auto stappen en hem achterna gaan. Raak hem niet kwijt, en schiet op zijn auto. De auto zal ontploffen en dan heb jij je missie gehaald. Bewerkt: 10 december 2004 door GTAspeler Reageren
zupadomien Geplaatst: 10 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 10 december 2004 dat lukt me steeds niet ik krijg die zijn auto maar niet kapot!! Reageren
-Richard- Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Geplaatst: 10 december 2004 probeer hem van de weg te rammen, bijv. tegen een boom en zet hem dan vast met jou auto. Reageren
zupadomien Geplaatst: 10 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 10 december 2004 ik zal proberen maar ik heb al vaak geprobeert maaar als je helemaal op je gemak die gasten neerschiet en big moma (ofzoits )is al buiten is hij dan al verweg met zijn auto of als jezelf dan buitenkomt dat hij juist vertrekt??? Reageren
-Richard- Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Geplaatst: 10 december 2004 ik zal proberen maar ik heb al vaak geprobeert maaar als je helemaal op je gemak die gasten neerschiet en big moma (ofzoits )is al buiten is hij dan al verweg met zijn auto of als jezelf dan buitenkomt dat hij juist vertrekt??? Volgens mij rijd hij pas weg, als naar buiten gaat. Reageren
CJ-SA Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Geplaatst: 10 december 2004 Totdat je uit de ''bebouwde kom'' komt zeg maar moet je die big poppa gewoon volgen daarna pas schieten , raad ik je aan . Reageren
zupadomien Geplaatst: 10 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 10 december 2004 ik heb juist gespeeld en ik heb hem gevolgd alles ging goed eh :ph34r: maar ik zit te schieten tegen hem maar hij was bijna kapot en ik deed niks en ik viel opeens uit mijn auto en mission failled Reageren
barry Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Geplaatst: 10 december 2004 Mischien het verkeerde knopje ingedrukt :rolleyes: Koop bij Ammu-Nation 3 keer een Tec-9, ik had precies hetzelfde. Bij mij was die auto na 5 seconde stuk. Reageren
Pete-R Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Geplaatst: 10 december 2004 Probeer naast hem te rijden en dan lekker schieten! Reageren
zupadomien Geplaatst: 10 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 10 december 2004 ok zal het proberen :rolleyes: maar erna krijg je dan dat huis? Reageren
nickdezot Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Geplaatst: 10 december 2004 dan kan je in dat huis missies doen, saven en een armor gaan ophalen Reageren
Pete-R Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Geplaatst: 10 december 2004 ok zal het proberen :rolleyes: maar erna krijg je dan dat huis? Ik denk dat je maar beter voor vandaag het er bij kan laten of innageval even stoppen en morgen of over een paar uur weer verder gaan. Waarschijnlijk ben je dan weer veel geconcentreerder en minder geirriteert steeds. Waarschijnlijk haal je hem dan zo! Reageren
zupadomien Geplaatst: 10 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 10 december 2004 ik hoop het;) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.