Pablo Geplaatst: 21 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2004 DONT SAVE AT MADD DOGG weet niet of jullie de DON"TS hebben gelezen maar als je saved bij mad doogs mansion, kan je niet meer basketballen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sgt.ugly Geplaatst: 2 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2005 Is het mogelijk om over te stappen van dat voertuig naar een motor? Zo heb ik ook andere missies gehaald. Vanaf een motor is het namelijk mogelijk om achter het voertuig te rijden en te schieten. Hoef je niet de hele tijd naar links of rechts te kijken (met het risico dat je weer eens een auto/boom/paal rost) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 2 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2005 Is het mogelijk om over te stappen van dat voertuig naar een motor? Zo heb ik ook andere missies gehaald. Vanaf een motor is het namelijk mogelijk om achter het voertuig te rijden en te schieten. Hoef je niet de hele tijd naar links of rechts te kijken (met het risico dat je weer eens een auto/boom/paal rost) Dat weet ik niet zeker, maar volgens mij kan dat niet. Want Zupadomien vertelt dat toen ie uit zijn auto viel, het mission failled was. En volgens mij raak je hem dan ook nog eens kwijt, omdat het teveel tijd kost. Maar waarom probeer je het gewoon niet even? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_MaRc_ Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2005 Je moet parachute springen, iedereen binnen vermoorden dan dan Big Poppa doden.Waar loop je vast? Dan is het makkelijker tips te geven namelijk. gewoon goed landen en dan eeen tijdje op het dak staan schieten tegen die gastjes en dan neem je de TRIADS meej naar beneje en dan mot je er nog wa omleggen en dan mot je MADD DOGG achtervolgen die stapt dan in een auto en die moet je dan rustig achter volgen en rammen totdat ie fikt... hij ontploft dan... MISSION PASSED!! +RESPECt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
juul Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 gewoon goed landen en dan eeen tijdje op het dak staan schieten tegen die gastjes en dan neem je de TRIADS meej naar beneje en dan mot je er nog wa omleggen en dan mot je MADD DOGG achtervolgen die stapt dan in een auto en die moet je dan rustig achter volgen en rammen totdat ie fikt... hij ontploft dan... MISSION PASSED!! +RESPECt of met een tec 9 of micro smg een drive by doen. want gaat je auto niet fikken als je er tegen botst? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.