Bronko Geplaatst: 5 juni 2007 Rapport Geplaatst: 5 juni 2007 1. DaddyPimp - De stijl past erg goed bij het forum 2. Rivel - De stijl past ook wel erg goed bij het forum alleen vind ik hem wat simpeler 3. Twankala - Mooi met al die GTA characters erin Dat was em dan Reageren
The GamerII Geplaatst: 5 juni 2007 Rapport Geplaatst: 5 juni 2007 DaddyPimp is toch wel de uitblinker , mijn stem gaat dus naar DaddyPimp Reageren
Woetsha Geplaatst: 6 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2007 De stembussen zijn gesloten en de winnaars zijn bekend... _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ 1ste : DaddyPimp - 75 punten - +3 punten op de ranklist 2de : Rivel - 39 punten - +2 punten op de ranklist 3de : twankala - 31 punten - +1 punt op de ranklist 4de : Pennywise-The-Clown - 30 punten 5de : Jakooza - 6 punten 6de : David22 - 2 punten _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Dan wil ik graag nog de deelnemers bedanken voor hun inzending. Ook wil ik .Levi. en RonaldVC daarvoor bedanken en iedereen die gestemd heeft . Reageren
Twankala Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 ik zou dan als eerste Daddypimp willen feliciteren. Proficiat! daarnaast wil ik Rivel feliciteren. als laatste wil ik alle stemmers nog bedanken. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 (bewerkt) Bedankt iedereen die voor me gestemd heeft! Btw moeten we de punten ook zelf aan Levi doorsturen per PM? Bewerkt: 7 juni 2007 door DaddyPimp Reageren
Bigstijn Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 Daddypimp gefeliciteerd De andere die hebben meegedaan jullie ook gefeliciteerd volgende keer beter Vriendelijke groet stijn Reageren
.Levi. Geplaatst: 8 juni 2007 Rapport Geplaatst: 8 juni 2007 Gefeliciteerd heren en in het speciaal de winnaar DaddyPimp. Leuk dat de top 3 winnaars ook in mijn stempost voorkomen. Btw moeten we de punten ook zelf aan Levi doorsturen per PM? Nee dat hoeft niet met contests, dit wordt gewoon door RonaldVC of mij gedaan. Nu ik toch online ben en tijd heb ga ik dit dus ook even voor jullie in orde maken. Reageren
Rivel Geplaatst: 8 juni 2007 Rapport Geplaatst: 8 juni 2007 Jeej, gefeliciteerd Daddypimp en Twankale! Reageren
Bronko Geplaatst: 8 juni 2007 Rapport Geplaatst: 8 juni 2007 Gefeliciteerd DaddyPimp, Rivel en Twankala Lolz, precies de top 3 die ik ook had gestemd Greetz.. Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 (bewerkt) Gefeliciteerd DaddyPimp, Rivel en twankala! Bewerkt: 9 juni 2007 door Donald F. Duck Reageren
Dastard Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 Congrats,DaddyPimp! PS:waneer worden die banners gebruikt? >>> Door RonaldVC: De winnende banners worden niet in gebruik genomen op dit forum..<<< Reageren
Mister.X Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 Gefeliciteerd DaddyPimp! Zag er idd goed uit! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.