Dit is een simpele SCM code (Sanny Builder syntax)
Bij je andere create_thread's in je code:
create_thread @PC1
En dan helemaal onderaan (is beste plek).
:PC1
thread 'PC123' // Geef de thread een naam
var // Declareer hieronder de variabelen
1@ : Car
2@ : Float
3@ : Float
4@ : Float
end
:PC2
wait 100 // 100 ms wachten
0811: 1@ = actor $PLAYER_ACTOR car // In welke auto zit de speler ($PLAYER_ACTOR) als hij loopt is dat 0
if and // Allebij de waardes moeten "true" (waar) zijn!
$PLAYER_ACTOR.InCar(1@) // Zit de speler ($PLAYER_ACTOR) nogsteeds in de auto en loopt hij niet
1@.Health() < 2.0 // Als de health van de auto lager is als 2.0 (Dan fikt hij waarschijnlijk)
then
1@.StorePos(2@,3@,4@) // Zet in de variabelen 2@, 3@ en 4@ de positie van de auto
4@ += 3.0 // Zet de Z-coördinaat even wat hoger (3.0 units)
0362: remove_actor $PLAYER_ACTOR from_car_and_place_at 2@ 3@ 4@ // Haal de speler ($PLAYER_ACTOR) uit de auto en plaats hem op de aangegeven coördinaten
02AB: $PLAYER_ACTOR 1 1 1 1 1 // Maak de speler ($PLAYER_ACTOR) kogelvrij etc. en verliest ook geen leven als iets in de buurt explodeerd
wait 6000 // Laat de auto exploderen (Zal wel in 6000 ms gebeurd zijn)
02AB: $PLAYER_ACTOR 0 0 0 0 0 // Maak de speler ($PLAYER_ACTOR) weer normaal
end
jump @PC2 // Begin weer vanaf PC2
Hopelijk hebben jullie er wat aan. Mocht er nog wat foutjes in de code zitten dan verneem ik dat graag.
Dit is een simpele SCM code (Sanny Builder syntax)
Bij je andere create_thread's in je code:
En dan helemaal onderaan (is beste plek).
Hopelijk hebben jullie er wat aan. Mocht er nog wat foutjes in de code zitten dan verneem ik dat graag.