Jarno Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 Dit is een simpele SCM code (Sanny Builder syntax) Bij je andere create_thread's in je code: create_thread @PC1 En dan helemaal onderaan (is beste plek). :PC1 thread 'PC123' // Geef de thread een naam var // Declareer hieronder de variabelen 1@ : Car 2@ : Float 3@ : Float 4@ : Float end :PC2 wait 100 // 100 ms wachten 0811: 1@ = actor $PLAYER_ACTOR car // In welke auto zit de speler ($PLAYER_ACTOR) als hij loopt is dat 0 if and // Allebij de waardes moeten "true" (waar) zijn! $PLAYER_ACTOR.InCar(1@) // Zit de speler ($PLAYER_ACTOR) nogsteeds in de auto en loopt hij niet 1@.Health() < 2.0 // Als de health van de auto lager is als 2.0 (Dan fikt hij waarschijnlijk) then 1@.StorePos(2@,3@,4@) // Zet in de variabelen 2@, 3@ en 4@ de positie van de auto 4@ += 3.0 // Zet de Z-coördinaat even wat hoger (3.0 units) 0362: remove_actor $PLAYER_ACTOR from_car_and_place_at 2@ 3@ 4@ // Haal de speler ($PLAYER_ACTOR) uit de auto en plaats hem op de aangegeven coördinaten 02AB: $PLAYER_ACTOR 1 1 1 1 1 // Maak de speler ($PLAYER_ACTOR) kogelvrij etc. en verliest ook geen leven als iets in de buurt explodeerd wait 6000 // Laat de auto exploderen (Zal wel in 6000 ms gebeurd zijn) 02AB: $PLAYER_ACTOR 0 0 0 0 0 // Maak de speler ($PLAYER_ACTOR) weer normaal end jump @PC2 // Begin weer vanaf PC2 Hopelijk hebben jullie er wat aan. Mocht er nog wat foutjes in de code zitten dan verneem ik dat graag. Reageren
Jarno Geplaatst: 4 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2007 Deze soort tutorials zijn blijkbaar niet nodig. Nou goed, dan zal ik er niet meer maken. Reageren
Black Force Geplaatst: 4 juni 2007 Rapport Geplaatst: 4 juni 2007 nou ik zie hem net pas, en ik zie er wel handige stukjes code in die ik wel weer kan gebruiken voor iets anders. bijv. ik wist niet hoe je kon checken hoe de player in een auto zat, wel of ie in een tijdens een missie geladen auto zat, maar niet zomaar een auto, dus dat weet ik nu ook. Thanks Reageren
SWYV Geplaatst: 4 juni 2007 Rapport Geplaatst: 4 juni 2007 is het voor de Sanny Builder of kan ik hem ook in de gewone mission builder gebruiken? ik zou graag dit + die passagiers mod scripts hebben voor mijne GTA SA liefst de script want ik wil graag hem toevoegen in de mijne gemodde main.scm voor mezelf Reageren
Black Force Geplaatst: 4 juni 2007 Rapport Geplaatst: 4 juni 2007 zoals bovenin de eerste post staat, is het voor sanny builder ^^ Reageren
SWYV Geplaatst: 4 juni 2007 Rapport Geplaatst: 4 juni 2007 Black Force, ik heb het ook gelezen maar ik gebruik liever mission builder dusja Reageren
Black Force Geplaatst: 4 juni 2007 Rapport Geplaatst: 4 juni 2007 mag ik vragen waarom dan, want ik vind persoonlijk, en ik weet dat van meer mensen, dat sanny builder veel fijner is. Als je het eenmaal onder de knie hebt met sanny builder is het veel makelijker. dat vond ik in ieder geval Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.