hompi Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 als ik wil saven zeg die save failed there was an error while saving the current game please check your savegam directory and try again wat moet ik nu doen :S Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 als ik wil saven zeg die save failed there was an error while saving the current game please check your savegam directory and try again wat moet ik nu doen :S Je savegames worden, normaal gesproken, opgeslagen in de 'GTA San Andreas User Files'. De map is te vinden in de map 'Deze Documenten.' als het goed is moet daar het bestand 'gta_set' staan, verwijder deze even. Ik weet niet zeker of het helpt, maar je kan het proberen. Het bestand komt overigens automatisc hweer terug, maak je daar geen zorgen over. Tevens raad ik je tot slot aan bij deze foutmeldingen de boel even opnieuw te installeren. Dat is meestal de simpelste en bovendien de effectiefste oplossing. Reageren
GTA_XP Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 (bewerkt) Dan is je je map genaamd GTA San Andreas User files waarschijnlijk verplaatst waardoor je niet meer kan saven. Ga een naar Start->Zoeken en typ User files, vind je niks dan maak je een nieuw map in Mijn documenten De nieuwe map moet precies heten: GTA San Andreas User files Kijk of het dan wel lukt. Veel succes Bewerkt: 31 mei 2007 door GTA_XP Reageren
hompi Geplaatst: 31 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 de map bedstaat nog wel ik zal even opnieuw instaleren Reageren
GTA_XP Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 (bewerkt) de map bedstaat nog wel ik zal even opnieuw instaleren Nee! Verplaats die map naar je Mijn documenten!! Bewerkt: 31 mei 2007 door GTA_XP Reageren
hompi Geplaatst: 31 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 de map stond er al :S maar nu heb ik helemaal geen map meer :S kan iemand mij dat map je sturen ? ook met inhoud zoals user track en zo :S Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 de map stond er al :S maar nu heb ik helemaal geen map meer :S kan iemand mij dat map je sturen ? ook met inhoud zoals user track en zo :S Nadat je hem (opnieuw) geïnstalleerd hebt, zal de map er ook nog niet zijn. Deze zal automatisch komen zodra je je game gaat saven. Ik geloof dat de andere twee mappen er dan ook automatisch inkomen, anders kun je ze altijd zelf even maken. Dit geldt overigens ook voor de 'GTA San Andreas User Files' zelf. Het is geen probleem dat je ze zelf maakt, zo lang ze maar de precieze en correctie naam hebben. Reageren
hompi Geplaatst: 31 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 ik zal even kijken ik heb nu geen map dus als ik ga saven ( dan komen de mappen er )? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 ik zal even kijken ik heb nu geen map dus als ik ga saven ( dan komen de mappen er )? Ja. Dat die 'GTA San Andreas User Files' komen weet ik sowieso zeker. De mappen die daar weer inzitten, of die komen, dat weet ik niet exact. Mochten ze niet komen, dan kun je ze zoals reeds gezegd zelf weer even aanmaken, dat is geen enkel probleem. Reageren
hompi Geplaatst: 31 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 koemn die mappen nadt je hebt gesaved of als je het spel start want bj mij komen zen iet want ik kan nog steeds niet saven. mischien moet ik een savegame downen en kijken f ik die kan openen via het spel staan de save games in gta userfiles of nog in een verdermapje ? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 koemn die mappen nadt je hebt gesaved of als je het spel start want bj mij komen zen iet want ik kan nog steeds niet saven. mischien moet ik een savegame downen en kijken f ik die kan openen via het spel staan de save games in gta userfiles of nog in een verdermapje ? Die mappen komen wanneer je gesaved hebt. Krijg je nu, na de herinstallatie, weer dezelfde melding? Een savegame downloaden is inderdaad een eventuele optie, maar ik denk niet dat je daarmee het probleem verhelpt. In dit topic werd het probleem gewoon opgelost door een herinstallatie, en dat zou bij jou ook zo moeten zijn. De savegames staan overigens enkel in de 'GTA San Andreas User Files'. Als je er één hebt gedownload moet je ze ook daar neerzetten. Reageren
hompi Geplaatst: 31 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 ik weet al mischien waar het aan ligt dat er geen nieuw mapje kwam omdat ik het mapje nog in de prullebak had staan en daarom geen nieuwe maakt omdat die denk dat ik het mapje nog heb ofzo ik instaleer heb nu weer opnieuw maar ik heb het mapje nu helemaal verwijderd we zullen zien Reageren
hompi Geplaatst: 8 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juni 2007 ik weet al mischien waar het aan ligt dat er geen nieuw mapje kwam omdat ik het mapje nog in de prullebak had staan en daarom geen nieuwe maakt omdat die denk dat ik het mapje nog heb ofzo ik instaleer heb nu weer opnieuw maar ik heb het mapje nu helemaal verwijderd we zullen zien nou ik heb dat mapje weer en zo maar als ik ga spelen sluit het spel zich ineeens af en start de pc opnieuwe op ik kan gta sa niet updaten naar v1.01 dan zegt die dat ik ene oude file heb met de zelfde naam :S Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 8 juni 2007 Rapport Geplaatst: 8 juni 2007 (bewerkt) nou ik heb dat mapje weer en zo maar als ik ga spelen sluit het spel zich ineeens af en start de pc opnieuwe op ik kan gta sa niet updaten naar v1.01 dan zegt die dat ik ene oude file heb met de zelfde naam :S Je savegames doen het weer, maar nu heb je een probleem met GTA zelf? Tja, dat is op zijn zachtst gezegd niet erg fijn. Wanneer knalt GTA eruit? Tijdens het spelen of als je wil gaan spelen? Ik denk persoonlijk dat het misschien bij je hardware ligt. Misschien functioneert alles niet naar behoren of kan je systeem GTA gewoon niet aan. Je zou eens kunnen proberen wat drivers te downloaden, voor bijvoorbeeld je videokaart. Tevens kun je even de minimale specs van GTA vergelijken met het systeem van je PC. Voldoet je PC, dan kan het ook zijn dat het probleem bij GTA op zich ligt. Tot nu toe is het in ieder geval nog wat lastig te zeggen waar precies het probleem ligt en wat de eventuele oplossing daarvoor is. Mods en dergelijke gebruik je niet, toch? Daarnaast raad ik men altijd even een herinstallatie aan, je hebt het al eens gedaan, maar wie weet. Bewerkt: 8 juni 2007 door -Matthijs- Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.