Jump to content

Kleding wisseling


Rickos

Recommended Posts

  • Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Rickos

    3

  • Mister.X

    3

  • sanfuck

    2

  • TomHagen

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik had het al gezien uit de opm2 magazine.

Daar stonden ook screens in.

Maar ik had er niet aan gedacht om het op dit forum te zetten.

Wel leuk dat jij het nu hebt gedaan.

Zelf hoop ik echt heel erg dat er in gtaIV nog meer verschillende kledij gaat zitten.

En niet kledij van.Ow ik loop hier eens even die blip door en ik heb een party outfit.

Nee !.Een binco of Zip lijkt me veel leuker.

Dat eerste voorval had je in VC.Maar R* zal wel het beste genomen hebben.

Dus ik denk en vooral ik hoop dat er veel nieuwe en mooie kledij in gtaIV komt te zitten ! :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Hmmm... Het kan aan mij liggen, maar ik zie er het nut niet van in om een heel topic te maken, over het feit dat Niko maar liefst twee verschillende outfits zal dragen. Alsof Niko de hele story lang, nooit z'n kleren zal verwisselen?! Na al die kleren in SA, die allemaal hetzelfde waren en totaal overbodig (niemand deed er ooit iets mee), kun je toch onmogelijk verwachten dat ze in GTA IV, de opvolger notabene, het aantal outfits zullen reduceren tot maar liefst twee!?

Vanuit dit oogpunt bekeken, zou men dan ook een topic aan moeten maken over het feit dat er al méér dan twee peds bekend zijn, dat Niko een man is, dat je rond kan lopen in GTA IV, dat er reclameborden zullen zijn etc. etc.

Allemaal wereldschokkend nieuws dat ongetwijfeld niemand anders op is gevallen en dat aan iedereen bekend moet worden gemaakt door het plaatsen van een nieuw topic.

Kom op zeg, iedereen die de screens bekeken heeft weet dit al. Aangezien dit een topic is dat erg druk bezocht wordt, denk ik dat onderhand alle leden de screens wel bekeken hebben, en dat het niemand is ontgaan dat Niko op z'n minst maarliefst twee verschillende outfits zal dragen....

:duh::duh::duh::duh::duh::duh::duh::duh::duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Goed nieuws! maar ik denk niet dat dit iets is waar wat je nooit gedacht had ik bedoel als R* toch iets realisitch moet maken kan je dit zeker erin verwachten de kleding ziet er ook beter uit in ''GTAIV'' maar toch leuk dat je dit even wilde mededelen!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop zelf ook dat je weer zips hebt

net wat realistischer

En ik heb er twee omdat je alleen die twee outfits ziet op alle screens

Het zijn leuke dingetjes die me opvielen.

En misschien was er informatiue uit te halen.

Het lijkt er trouwens ook op alsof hij bij de eerste een foto van zichzelf maakt.

Bewerkt: door Rickos
Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt er trouwens ook op alsof hij bij de eerste een foto van zichzelf maakt.

Nee, je ziet duidelijk dat Niko zijn armen gewoon langs zijn zij houdt, misschien zelfs in zijn broekzakken. De camera is alleen van onderen gericht, verder zie je heel erg duidelijk dat Niko daar geen foto van zichzelf aan het maken is.

Link to comment
Delen op andere websites

Oeff... ! Gelukkig kan je hier ook al kleren wisselen ! Maar hopelijk zijn er meer kledingstukken dan San Andreas, San Andreas had er wel veel, maar het zou leuker zijn mochten er nog meer zijn ! :eten:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...