Jump to content

Kleding wisseling


Rickos

Recommended Posts

  • Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Rickos

    3

  • Mister.X

    3

  • sanfuck

    2

  • TomHagen

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

Weet je wat ik me meer afvraag...

Hoe je zoeits aanpast. En of je weer dat irritante hokje in.. kijken of het mooi is en dan kopen.Want vaak is het niet dope (zoals in mijn geval) en moet je weer terug in het hokje.

Dit duurt gewoon iets te lang naar mijn mening.Ze zouden er beter aan doen om een lijstje MET foto's van het kledingstuk te hebben.Of iets dergelijks waarbij je niet zo'n irritant hokje in hokje uit gedoe hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Hey, ik dacht dat het heel cool was dat je op dat plaatje de boxershort van diediersachs kan zien, maar in een ander topic was er al aandacht aan besteed kwam ik achter. Dus... XQ6!

Bewerkt: door elisahholl
Link to comment
Delen op andere websites

Weet je wat ik me meer afvraag...

Hoe je zoeits aanpast. En of je weer dat irritante hokje in.. kijken of het mooi is en dan kopen.Want vaak is het niet dope (zoals in mijn geval) en moet je weer terug in het hokje.

Dit duurt gewoon iets te lang naar mijn mening.Ze zouden er beter aan doen om een lijstje MET foto's van het kledingstuk te hebben.Of iets dergelijks waarbij je niet zo'n irritant hokje in hokje uit gedoe hebt.

Dat in en uit het hokje gaan vond ik ook te langdradig en irritant.

Uw voorstel van de lijst met foto vind ik goe maar mss kunnen we nu langs de rekken gaan en zien we de kleren hangen en kunnen we dan een keuze maken. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Weet je wat ik me meer afvraag...

Hoe je zoeits aanpast. En of je weer dat irritante hokje in.. kijken of het mooi is en dan kopen.Want vaak is het niet dope (zoals in mijn geval) en moet je weer terug in het hokje.

Dit duurt gewoon iets te lang naar mijn mening.Ze zouden er beter aan doen om een lijstje MET foto's van het kledingstuk te hebben.Of iets dergelijks waarbij je niet zo'n irritant hokje in hokje uit gedoe hebt.

Dat in en uit het hokje gaan vond ik ook te langdradig en irritant.

Uw voorstel van de lijst met foto vind ik goe maar mss kunnen we nu langs de rekken gaan en zien we de kleren hangen en kunnen we dan een keuze maken. ^_^

Er werd toch al gemeld dat er geen laadtijden meer zouden zijn "in-game". Niet als je een huis binnen stapt, uitstapt. Dus vermoed ik dat je waarschijnlijk niet zal moeten wachten als je kleren aantrekt. Behalve als je Niko zijn kleren ziet aantrekken dan :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

nou Play UK heeft in ieder geval al bevestigd dat kleding wisselen mogelijk is :puh: dus daar hoeven we ons sowieso geen zorgen meer over te maken.

Ja, maar dat kon je bij de screens ook zien Niko had steeds een andere pakie aan!

Link to comment
Delen op andere websites

het was al bekend dat je Niko gaanderweg kon customizen. dat stond in OPM maar in deze 2 screens was het me eerlijk gezegd niet opgevallen :schater: goed gevonden :bier: ik hoop dat je gewoon jezelf helemaal kunt customizen het zou ook leuk zijn dat je haren echt groeien( dat je je kaal scheert en daarna weer haar hebt) en het lijkt me ook al 75 % zeker dat Didier Sachs er weer aanwezig is, omdat er een screen is op r*.com/IV met een man met een Didier Sachs boxer

Link to comment
Delen op andere websites

Ik betwijfel of Didier Sachs erin zit. Ik bedoel, in LC van GTA III had je ook overal reclameborden van ZIP. En in VC had je mensen met tassen van de ZIP. Maar je kon in beide GTA's niets kopen bij de ZIP, die er volgens mij niet eens in zat.

Maar ff ontopic:

Ik hoop wel dat het kleding wisselen er weer in zit. Alleen, moet het wel veeeeeeeel beter zijn dan SA, want dat was echt niets :duh: En ook zeker de laadtijden waren vervelend. Daar moeten ze echt plaatjes van laten zien en dat je op basis daarvan kunt kiezen. Ook hoeft het assortiment helemaal niet zo uitgebreid te zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik betwijfel of Didier Sachs erin zit. Ik bedoel, in LC van GTA III had je ook overal reclameborden van ZIP. En in VC had je mensen met tassen van de ZIP. Maar je kon in beide GTA's niets kopen bij de ZIP, die er volgens mij niet eens in zat.

ja maar in III en VC was kleding kopen ook niet mogelijk, dus daar kan je het natuurlijk niet mee vergelijken.

Ook omdat dat veel oudere spellen zijn :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop wel dat je begint met wat mooie(re) kleding. In GTA: SA begon je met een simpel wit hempje.

Waarschijnlijk zit er een kledingwisseling in, maar ik denk niet dat er veel meer variatie in zit vergeleken met SA. Maar goed, we wachten af, alles kan nog...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...