Jump to content

Kleding wisseling


Rickos

Recommended Posts

Ik hoop wel dat je begint met wat mooie(re) kleding. In GTA: SA begon je met een simpel wit hempje.

Waarschijnlijk zit er een kledingwisseling in, maar ik denk niet dat er veel meer variatie in zit vergeleken met SA. Maar goed, we wachten af, alles kan nog...

was nogal saai! Maar wat welk leuk was in SA dat je niet naar elke winkel kon je moest het eerst vrij spelen! dat moet bij IV ook gebeuren!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Rickos

    3

  • Mister.X

    3

  • sanfuck

    2

  • TomHagen

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

omg dit topic had een goed onderwerp geweest voor een orginele poll van mij.

ontopic ik wil kleding kunnen shoppen

Jah ach dan ben je 3 weken te laat hahaha

Trouwens ik ahd nog een verschilletje gevonden

ik weet neit of die al langer bekend was.

Maar elk personga is steeds veranderd die van vc. gta3 en van sa ze zijn allen een beetje aangepast

IK hoop dat ze dat bij Niko ook doen want hij heeft nogal een grote neus.

Ik had nog 2 screens gevonden waar je zijn kleding stuk net iest anders ziet en zijn hoofd lijkt iets dunner en normaler.

post-57039-1182001302_thumb.jpg

post-57039-1182001314_thumb.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
Op de foto "Gat in je ruit" in de gallerij kun je Niko zien in een nieuw kledij.

Zo te zien een advocatenpak ^_^ Tweedelig pak met das. :schater:

ik had gelezen dat in een of andere demonstratie je je ook als advocaat moest vermommen om een bedrijf in te sneaken zodat je iemand kon vermoorden.

Bewerkt: door IV trailer
Link to comment
Delen op andere websites

Op de foto "Gat in je ruit" in de gallerij kun je Niko zien in een nieuw kledij.

Zo te zien een advocatenpak ^_^ Tweedelig pak met das. :schater:

ik had gelezen dat in een of andere demonstratie je je ook als advocaat moest vermommen om een bedrijf in te sneaken zodat je iemand kon vermoorden.

in de nieuwe demo van 45 minuten die de bladen e.d. nu krijgen te zien moet niko solliciteren bij zon advocatenbureau, en voor dat gesprek gaat hij dan een net pak en nieuwe schoenen kopen ja.

Link to comment
Delen op andere websites

Op de foto "Gat in je ruit" in de gallerij kun je Niko zien in een nieuw kledij.

Zo te zien een advocatenpak ^_^ Tweedelig pak met das. :schater:

ik had gelezen dat in een of andere demonstratie je je ook als advocaat moest vermommen om een bedrijf in te sneaken zodat je iemand kon vermoorden.

in de nieuwe demo van 45 minuten die de bladen e.d. nu krijgen te zien moet niko solliciteren bij zon advocatenbureau, en voor dat gesprek gaat hij dan een net pak en nieuwe schoenen kopen ja.

Ja dat heb ik ook gelezen en dat je bij het begin 7500 dollar krijgt dat je daarvan een pak moet kopen en nette schoenen. Had ik gelezen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik vind het wel weer leuk dat je kleding kan wissele maar ik hoop niet dat je weer idere keer in en uit bij die paskamer moet ...dat vond ik zo irri...

http://www.gtaforum.nl/index.php?automodul...si&img=1031 op deze screen zie je boven dat er zo een blauwe lijntje loopt

en bij deze niet http://www.gtaforum.nl/index.php?automodul...si&img=1029

dus deze jasse zijn ook niet hetzelfde

wat ik eerst d8

dus dat zijn al 3 versgillende kleding

Bewerkt: door GTA-fan2
Link to comment
Delen op andere websites

Hmmm... Het kan aan mij liggen, maar ik zie er het nut niet van in om een heel topic te maken, over het feit dat Niko maar liefst twee verschillende outfits zal dragen. Alsof Niko de hele story lang, nooit z'n kleren zal verwisselen?! Na al die kleren in SA, die allemaal hetzelfde waren en totaal overbodig (niemand deed er ooit iets mee), kun je toch onmogelijk verwachten dat ze in GTA IV, de opvolger notabene, het aantal outfits zullen reduceren tot maar liefst twee!?

Vanuit dit oogpunt bekeken, zou men dan ook een topic aan moeten maken over het feit dat er al méér dan twee peds bekend zijn, dat Niko een man is, dat je rond kan lopen in GTA IV, dat er reclameborden zullen zijn etc. etc.

Allemaal wereldschokkend nieuws dat ongetwijfeld niemand anders op is gevallen en dat aan iedereen bekend moet worden gemaakt door het plaatsen van een nieuw topic.

Kom op zeg, iedereen die de screens bekeken heeft weet dit al. Aangezien dit een topic is dat erg druk bezocht wordt, denk ik dat onderhand alle leden de screens wel bekeken hebben, en dat het niemand is ontgaan dat Niko op z'n minst maarliefst twee verschillende outfits zal dragen....

:duh::duh::duh::duh::duh::duh::duh::duh::duh:

Dat niemand er wat mee deed is niet helemaal waar,

Naar mij weten vinden vooral de dames onder ons het een hele leuke extra in de game, maar dat geld niet alleen voor kleding ook voor kappers, tatoe shops enz

Vind het zelf ook wel grappig om af en toe voor politie te spelen en dat is dan toch leuker als je zelf een politie outfit aan hebt

Link to comment
Delen op andere websites

omg dit topic had een goed onderwerp geweest voor een orginele poll van mij.

ontopic ik wil kleding kunnen shoppen

Jah ach dan ben je 3 weken te laat hahaha

Trouwens ik ahd nog een verschilletje gevonden

ik weet neit of die al langer bekend was.

Maar elk personga is steeds veranderd die van vc. gta3 en van sa ze zijn allen een beetje aangepast

IK hoop dat ze dat bij Niko ook doen want hij heeft nogal een grote neus.

Ik had nog 2 screens gevonden waar je zijn kleding stuk net iest anders ziet en zijn hoofd lijkt iets dunner en normaler.

Volgens mij heeft hij op de screenshot gewoon hetzelfde aan alleen is de rits wat verder omhoog of omlaag het is maar hoe je het bekijkt

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...