Jump to content

een paar vragen


anoniempje

Recommended Posts

1:Krijg je iets speciaals als je veel ijsjes hebt verkocht? zoja wat dan en na hoeveel ijsjes?

2:Wat moet je allemaal doen om vc 100% uit te spelen? (heeft iemand een lijstje ofzo)

3 Heeft iemand nog een tip om snel 100 mensen in een taksie te vervoeren i.v.m springen

Ik had nog een paar vragen bedacht maar die ben ik vergeten als ik ze weer bedacht heb post ik ook die wel.

Link to comment
Delen op andere websites

1: Je krijgt helaas niks alleen dat was het missie van Cherry Poppers.

2:Je moet alle missie's hebben uitgespeeld, en je moet alle straatraces doen, alle hiddenpackage's hebben gevonden, alle missie's van de TopFun busje.

en je moet alle baan missie's al gedaan hebben en alle huizen kopen ;)

3: Als je met cheats speelt heb ik een idee voor je: Pak een tank ga derin en doe de villagent missie's stap er meteen eruit en ga weg van de tank en type de code in : bigbang --- zo heb je geld verdient en zo kan je het altijd doen ;)

taxi's missie's zijn saai.... doe liever de bus missies die zijn leuk.

Link to comment
Delen op andere websites

3: Als je met cheats speelt heb ik een idee voor je: Pak een tank ga derin en doe de villagent missie's stap er meteen eruit en ga weg van de tank en type de code in : bigbang    --- zo heb je geld verdient en zo kan je het altijd doen ;)

taxi's missie's zijn saai.... doe liever de bus missies die zijn leuk.

Hij vraagt om een tip voor de Taxi-submissie ;)

Die zijn inderdaad saai, maar daarna hebben de taxi's wel een 'turboboost', en dat is wel grappig :lol: .

Begin 's op het strand met de taxi-submissie, grote kans dat je dan de hele tijd heen en weer moet rijden op het strand, dat is gemakkelijk en snel.

Link to comment
Delen op andere websites

ja maar als hij bijvoorbeeld $ wilt verdienen kan i dat doen inplaats van met een taxi.

als hij dat tank niet wilt heb ik een oplossing:

Pak een taxi niet van die zebracab en druk op left-shift dan kan je lekker hoog springen :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de meeste taxi-missies in de buurt van little havana en haïti, Viceport, downtown en het vliegveld. Als je die ook nog eens met een Zebra-Taxi doet ben je wel klaar in 2 uur. Ze zijn inderdaad erg saai, maar de beloning is wel heel leuk. Als je een beetje vaart hebt kan je zo over auto's die voor je rijden heen springen. (als je voor de missie Cabmaggedon al 100 pasagiers vervoert hebt is het minder moeilijk om de Zebra Taxi te ontwijken)

Link to comment
Delen op andere websites

er zijn helemaal geen busmissies, alleen paramedic, vigilante, taxi en firefighter missies.

[EDIT] Denk er plots aan, ik denk dat je wel van halte tot halte kan rijden met een bus, dat er dan mensen instappen en weer tot de volgende halte rijden, maar dit is geen missie ofzo, gewoon voor de fun :)

Bewerkt: door lepertum
Link to comment
Delen op andere websites

[...]ik denk dat je wel van halte tot halte kan rijden met een bus, dat er dan mensen instappen en weer tot de volgende halte rijden, maar dit is geen missie ofzo, gewoon voor de fun :)

Je krijgt $5,= voor iedere pasagier die instapt, dacht ik, maar verder is het inderdaad geen submissie. Is ook niet nodig voor de 100%.

Link to comment
Delen op andere websites

Probeer ze allemaal in 1 keer te doen, heb je iets om over op te scheppen :puh:

100inarow2.jpg

Ik had er een keer 50 op een rij. Toen stapte ik uit en wat denk je, loopt de computer vast. Al die taxi-missies voor niks zitten doen. En dan moet je eens weten hoe lang je er mee bezig bent. Echt ongeloofelijk lang, ik doe het meestal in de buurt van Downtown en omstreken, daar heb je tenminste één lange weg waar je de hele tijd overheen moet jagen. Ook best wel saai. :(

Link to comment
Delen op andere websites

Om Vice City 100% te krijgen zul je er toch 100 moeten hebben. Je kunt natuurlijk ook een record proberen te vestigen door er bijv. 10000 te gaan wegbrengen. Ben je wel héél lang bezig, en je hebt vast heel vice city al vervoerd, mààr je kan natuurlijk wel opscheppen en je krijgt bij de 10000e keer een bonus van 1.000.000

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...