anoniempje Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2004 1:Krijg je iets speciaals als je veel ijsjes hebt verkocht? zoja wat dan en na hoeveel ijsjes? 2:Wat moet je allemaal doen om vc 100% uit te spelen? (heeft iemand een lijstje ofzo) 3 Heeft iemand nog een tip om snel 100 mensen in een taksie te vervoeren i.v.m springen Ik had nog een paar vragen bedacht maar die ben ik vergeten als ik ze weer bedacht heb post ik ook die wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2004 1. Als je 50 Ijsjes in een keer dealt... Dan heb je de Cherry Popper Asset uitgespeeld... 2. Ooit van Google gehoord? of gebruik de zoekmachine! 3. Gebruik de Zebracab dan stappen ze altijd in en hij is sneller... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
--GTA--LOZER-- Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2004 1: Je krijgt helaas niks alleen dat was het missie van Cherry Poppers. 2:Je moet alle missie's hebben uitgespeeld, en je moet alle straatraces doen, alle hiddenpackage's hebben gevonden, alle missie's van de TopFun busje. en je moet alle baan missie's al gedaan hebben en alle huizen kopen 3: Als je met cheats speelt heb ik een idee voor je: Pak een tank ga derin en doe de villagent missie's stap er meteen eruit en ga weg van de tank en type de code in : bigbang --- zo heb je geld verdient en zo kan je het altijd doen taxi's missie's zijn saai.... doe liever de bus missies die zijn leuk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2004 3: Als je met cheats speelt heb ik een idee voor je: Pak een tank ga derin en doe de villagent missie's stap er meteen eruit en ga weg van de tank en type de code in : bigbang --- zo heb je geld verdient en zo kan je het altijd doen taxi's missie's zijn saai.... doe liever de bus missies die zijn leuk. Hij vraagt om een tip voor de Taxi-submissie Die zijn inderdaad saai, maar daarna hebben de taxi's wel een 'turboboost', en dat is wel grappig :lol: . Begin 's op het strand met de taxi-submissie, grote kans dat je dan de hele tijd heen en weer moet rijden op het strand, dat is gemakkelijk en snel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2004 Ik gebruik altijd de Zebracab die is lekker snel en ze stappen altijd in... en ik zou ze niet in een keer doen maar steeds als je er aandenkt 10 tot 20 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
--GTA--LOZER-- Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2004 ja maar als hij bijvoorbeeld $ wilt verdienen kan i dat doen inplaats van met een taxi. als hij dat tank niet wilt heb ik een oplossing: Pak een taxi niet van die zebracab en druk op left-shift dan kan je lekker hoog springen :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2004 Ik heb de meeste taxi-missies in de buurt van little havana en haïti, Viceport, downtown en het vliegveld. Als je die ook nog eens met een Zebra-Taxi doet ben je wel klaar in 2 uur. Ze zijn inderdaad erg saai, maar de beloning is wel heel leuk. Als je een beetje vaart hebt kan je zo over auto's die voor je rijden heen springen. (als je voor de missie Cabmaggedon al 100 pasagiers vervoert hebt is het minder moeilijk om de Zebra Taxi te ontwijken) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lepertum Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2004 (bewerkt) Probeer ze allemaal in 1 keer te doen, heb je iets om over op te scheppen Bewerkt: 11 december 2004 door lepertum Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
fa_leuk_en_lollig Geplaatst: 12 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2004 taxi's missie's zijn saai.... doe liever de bus missies die zijn leuk. wat zijn dat dan voor busmissies? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lepertum Geplaatst: 12 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2004 (bewerkt) er zijn helemaal geen busmissies, alleen paramedic, vigilante, taxi en firefighter missies. [EDIT] Denk er plots aan, ik denk dat je wel van halte tot halte kan rijden met een bus, dat er dan mensen instappen en weer tot de volgende halte rijden, maar dit is geen missie ofzo, gewoon voor de fun Bewerkt: 12 december 2004 door lepertum Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
--GTA--LOZER-- Geplaatst: 12 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2004 Da's wel lollig he, dat je kan springen met een taxi met de Shift toets. :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 12 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2004 [...]ik denk dat je wel van halte tot halte kan rijden met een bus, dat er dan mensen instappen en weer tot de volgende halte rijden, maar dit is geen missie ofzo, gewoon voor de fun Je krijgt $5,= voor iedere pasagier die instapt, dacht ik, maar verder is het inderdaad geen submissie. Is ook niet nodig voor de 100%. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 13 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2004 Probeer ze allemaal in 1 keer te doen, heb je iets om over op te scheppen Ik had er een keer 50 op een rij. Toen stapte ik uit en wat denk je, loopt de computer vast. Al die taxi-missies voor niks zitten doen. En dan moet je eens weten hoe lang je er mee bezig bent. Echt ongeloofelijk lang, ik doe het meestal in de buurt van Downtown en omstreken, daar heb je tenminste één lange weg waar je de hele tijd overheen moet jagen. Ook best wel saai. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 13 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2004 Die taxi-missies doe ik nooit.. Af en toe als ik TOEVALLIG :rolleyes: in een taxi zit doe ik er 10 en dan vanzelf ben je klaar... Om nou 100 in 1 keer te doen... PFFFFFFFFFFFFF... Etc. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 13 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2004 Om Vice City 100% te krijgen zul je er toch 100 moeten hebben. Je kunt natuurlijk ook een record proberen te vestigen door er bijv. 10000 te gaan wegbrengen. Ben je wel héél lang bezig, en je hebt vast heel vice city al vervoerd, mààr je kan natuurlijk wel opscheppen en je krijgt bij de 10000e keer een bonus van 1.000.000 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.