-Spijker- Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2004 Nou is het gelukt.... :rolleyes: Spijkertje, ____________________________________________________________________ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2004 Heb je ze allemaal in één keer gedaan, of heb je net een keertje een taxi-missie gedaan als het je uitkwam? Je moet wel de tijd hebben om ze allemaal in één keer achter elkaar te doen. Ik ga denk ik trouwens op één save verder om daar ongekende records te krijgen. Bijv. aantal geschoten kogels... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LXZ-76 Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2005 [...]ik denk dat je wel van halte tot halte kan rijden met een bus, dat er dan mensen instappen en weer tot de volgende halte rijden, maar dit is geen missie ofzo, gewoon voor de fun Je krijgt $5,= voor iedere pasagier die instapt, dacht ik, maar verder is het inderdaad geen submissie. Is ook niet nodig voor de 100%. het is een soort bonus om extra geld te verdienen. :lol: :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jesse_gtalover Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2005 Ik gebruik altijd de Zebracab die is lekker snel en ze stappen altijd in... en ik zou ze niet in een keer doen maar steeds als je er aandenkt 10 tot 20 waar staat die zebracab? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2005 De ZebraCab krijg je nadat je de laatste missie van Kaufmann Cabs, 'Cabmageddon', hebt voltooid. Dan staat hij voortaan in het Taxibedrijf. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.