Jump to content

GTA IV info bij Insidegamer!


Mister.X

Recommended Posts

Ook flauw zeg, in je bericht al plaatsen wat het nieuwe stukkje informatie gaat worden :puh:

Zou je met willekeurige peds vriendschappen kunnen sluiten? of moet je alleen je relatie met bepaalde missiegevers verbetere; dingen voor ze doen enz.? Eerlijk gezegd denk ik dat laatste; dat je gewoon een aantal dingen voor die gasten moet doen en dat ze je dan opbellen voor missies. Willekeurige peds zou gewoon zoooo veel te veel werk zijn en dat is bovendien ook helemaal niet nodig.

Edit @ hieronder:

Hmm... waar lees jij dat ik het filmpje niet vet vindt, dat ik de feature niet leuk vindt en dat ik het niet nieuw vindt? Even wat beter lezen he. Ik zeg alleen dat ik het (met een knipoog) flauw vindt van Mister.X om de 'clue' al te vertellen. :puh: Ook stel ik wat (discussie)vragen en geef ik mijn eigen mening daarover, maar ik zeg nergens dat ik deze feature niet leuk vindt. ;)

Die gast aan de rechterkant was trouwens best wel dom. Hij wist ook niet hoe hij z'n microfoon moest vasthouden, want het geluid ging bij hem telkens van hard naar zacht. En nadat je een demo hebt gezien van 10-15 minuten kun je je toch wel meer herinneren dan dit? Hij was niet erg spraakzaam zeg, die middelste.

Bewerkt: door K.O.
Link to comment
Delen op andere websites

@hierboven:

Ik ben het niet helemaal met je eens.

Zo'n filmpje is toch vet.En dat je vriendschap krijgt.

Dat vind ik toch wel best leuk en vooral nieuw.

Wat ik wel vind is dat die vent weinig wilde vertellen.

Dus we zullen moeten afwachten.

Toch leuk gevonden :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ging net ff op insidegamer en vond deze info!

Joeri vertelt dat hij in London is geweest en de Demo heeft gezien!

Hier de Video

Ze zegen wel oude info maar op het eind komt er iets nieuws!

Er zal Vriendschap komen!

Chek It dus!

Niets nieuws... spijtig. Die jonge gast was wel lachen, zou een stoere nul :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ging net ff op insidegamer en vond deze info!

Joeri vertelt dat hij in London is geweest en de Demo heeft gezien!

Hier de Video

Ze zegen wel oude info maar op het eind komt er iets nieuws!

Er zal Vriendschap komen!

Chek It dus!

Niets nieuws... spijtig. Die jonge gast was wel lachen, zou een stoere nul :schater:

Heb je de filmpje tot het eind gekeken dan.... :duh:

op het eind is er wel iets nieuws! VRIENDSCHAP!![/font]

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had hetzelfde kunnen zeggen

absoluut niet schokkend

ja idd..die ze vertelde heel weinig en wat ze vertelde was al lang allemaal bekend. Zo kan ik ook een filmpje maken zeggend dat ik naar londen ben geweest om bij rockstar gta iv te komen bekijken :puh:

dat vriendschap is volgens mij idd nieuw..maar wat we daar onder moeten verstaan is lekker vaag.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had hetzelfde kunnen zeggen

absoluut niet schokkend

ja idd..die ze vertelde heel weinig en wat ze vertelde was al lang allemaal bekend. Zo kan ik ook een filmpje maken zeggend dat ik naar londen ben geweest om bij rockstar gta iv te komen bekijken :puh:

dat vriendschap is volgens mij idd nieuw..maar wat we daar onder moeten verstaan is lekker vaag.

Hallo... kijken jullie nooit op insidegamer.nl?

Die hebben IG-TV en dat icoon stond in dat filmpje rechtsonder!

laat maar ook anders! meet n00bs kun je niet over deze dingen praten! :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had hetzelfde kunnen zeggen

absoluut niet schokkend

ja idd..die ze vertelde heel weinig en wat ze vertelde was al lang allemaal bekend. Zo kan ik ook een filmpje maken zeggend dat ik naar londen ben geweest om bij rockstar gta iv te komen bekijken :puh:

dat vriendschap is volgens mij idd nieuw..maar wat we daar onder moeten verstaan is lekker vaag.

Hallo... kijken jullie nooit op insidegamer.nl?

Die hebben IG-TV en dat icoon stond in dat filmpje rechtsonder!

laat maar ook anders! meet n00bs kun je niet over deze dingen praten! :duh:

sorry ik weet niet hoor, maar aan sommige nogal domme opmerkingen van jou weet jij dr minder vanaf dan mij hoor. En als we niet op insidegamer, wat nogal een gare site is, kijken dan zijn we noobs. hoe oud ben je eigenlijk? want je doet een beetje als een achterlijk klein vervelend irritant rot kind.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet dat je een rot kind bent.. Insidegamer is 1 van de site's waar de eerste dingen opstaan! en jij met je weinig post ! ik geef teminste nog info! en ook nieuwe! en kan ik toch niks aan doen dat jij nieuw bent en er aan irriteert

Link to comment
Delen op andere websites

volgens mij ben ik de enige die snap wat ze met vriendschap bedoelen. want ze hebben het erover dat er meer emoties worden getoond en dat je dus een soort van band krijgt met de personages. dus bijvoorbeeld zou je een beetje meedelijden hebben met je zogenaamde vriend als ie dood gaat

EDIT: wat is die typ code dat je zwart balkje krijgt wat in tekst veranderd als je je muis erop doet

EDIT: dankjewel[/font]

Bewerkt: door IV trailer
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet dat je een rot kind bent.. Insidegamer is 1 van de site's waar de eerste dingen opstaan! en jij met je weinig post ! ik geef teminste nog info! en ook nieuwe! en kan ik toch niks aan doen dat jij nieuw bent en er aan irriteert

oh beoordelen jullie hier mensen op posts.. :bonk: hoe meer posts je hier hebt hoe minder je weet schijnt hier de regel te zijn. en je gaf oude al lang beschikbare info. ik was hier trouwens de eerste die de nieuwe digitale screens postten als je zo stoer gaat lopen doen. Ik ben hier relatief nieuw op het forum, maar niet nieuw voor gta o.i.d.

En op gta4.net staat alles eigenlijk wel het snelst.

En dat "ik weet dat je een rot kind bent..'" bevestigde mijn opmerking over je leeftijd heel goed, bedankt daarvoor!

Link to comment
Delen op andere websites

Heren, ga alsjeblieft verder met het gezeik via PM maar hou dit topic schoon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :N

Kleuters :7

Ontopic:

Wel vet, die vriendschappen.... misschien kan je er emotionele waarde aan hechten? :D

Link to comment
Delen op andere websites

Met vriendschap bedoelen ze emoties voelen en dergelijke volgens mij, zoals hierboven al werd geschreven.

En MisterX, dat irritant gedrag van je mag je wel achter je laten, wat ben jij opvliegend zeg :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...