ContRa Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 Hey k heb 2 vragen ff. Eerste vraag: Taxi je kunt alleen als je bij missie dood gaat dan kun je weer met taxi daar heen of zo wat .. maar kun je ook gewoon zo als je speelt met een taxi mee rijde tot daar of gaat dat niet? Tweede vraag: Tankstation kun je niet tanken in het spel .. ik heb gehoord dat het gaat met mod of zo iets .. kan dat of niet? Dankje voor de antwoorden alvast Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 Hey k heb 2 vragen ff.Eerste vraag: Taxi je kunt alleen als je bij missie dood gaat dan kun je weer met taxi daar heen of zo wat .. maar kun je ook gewoon zo als je speelt met een taxi mee rijde tot daar of gaat dat niet? Tweede vraag: Tankstation kun je niet tanken in het spel .. ik heb gehoord dat het gaat met mod of zo iets .. kan dat of niet? Dankje voor de antwoorden alvast 1. Dit kan geloof ik alleen by Vice City en je kan ook niet met de taxi's gewoon meerijden 2. daar is geloof ik een mod voor maar weet niet meer welke Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 Hey k heb 2 vragen ff.Eerste vraag: Taxi je kunt alleen als je bij missie dood gaat dan kun je weer met taxi daar heen of zo wat .. maar kun je ook gewoon zo als je speelt met een taxi mee rijde tot daar of gaat dat niet? Tweede vraag: Tankstation kun je niet tanken in het spel .. ik heb gehoord dat het gaat met mod of zo iets .. kan dat of niet? Dankje voor de antwoorden alvast 1) Je kan wel gewoon in een Taxi rondrijden, maar niet met echt een chauffer erin, als je dat bedoeld. Er is echter wel een mod voor die je hier kan downloaden. Is die optie die je als voorbeeld gebruikt er overigens niet alleen bij Vice City? Voor zover ik weet niet bij San Andreas. 2) Volgens mij is deze er mod er, inderdaad. Ik heb even voor je gezocht, en heb dit gevonden. Volgens de readme zit er wel een soort van mod bij voor benzine. Of het de juiste is weet ik niet, daarvoor moet je hem even proberen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.