Jump to content

Territory + foto

Recommended Posts

Geplaatst:

Oowke, ik heb 2 probleempjes.

1. Bij mijn stats staat dat ik alle gangs veroverd heb op een na, namelijk eentje van de Vagos. Als ik op de kaart kijk kan ik dat gebied echter nergens vinden; alles is groen. Weet iemand of dit misschien een bug is ofzo? Of is er misschien nog ergens een klein territorium dat bijna niet te zien is?

2. Photo-Opportunity 44; deze heb ik nog niet gehad, maar als ik naar de plaats kijk die staat aangegeven op de pic's bij wikigta, kan ik hem nergens vinden! Ik heb echt al overal en vanaf verschillende standpunten gekeken, maar hij is er gewoon niet... Hoe kan dit?

Please help!!!

Geplaatst:

1. Bij mijn stats staat dat ik alle gangs veroverd heb op een na, namelijk eentje van de Vagos. Als ik op de kaart kijk kan ik dat gebied echter nergens vinden; alles is groen. Weet iemand of dit misschien een bug is ofzo? Of is er misschien nog ergens een klein territorium dat bijna niet te zien is?

2. Photo-Opportunity 44; deze heb ik nog niet gehad, maar als ik naar de plaats kijk die staat aangegeven op de pic's bij wikigta, kan ik hem nergens vinden! Ik heb echt al overal en vanaf verschillende standpunten gekeken, maar hij is er gewoon niet... Hoe kan dit?

Please help!!!

1) Er is wel een heel erg klein gebied, vlak bij Vinewood. Ik weet niet of je hem al veroverd hebt, maar kijk eens op dit kaartje:

© BaasB.

Ik weet niet of je dat stukje al hebt, maar je zou even kunnen kijken. Zie je overigens ook licht grijze gebieden op de map? Het zou kunnen zijn dat je tijdens een war uit het betreffende gebied bent gelopen, dan kleurt dat gedeelte grijs en is het van niemand meer.

2) Dat kan met een speciale tool. Die tool heet SAMA ('San Andreas Mission Analyser'), en je kunt ermee zien welke collectables je nog mist, en nog moet doen. Je kan hem hier downloaden. Hij is vrij gemakkelijk voor gebruik. Je hoeft enkel via openen je savegame te laden in het progamma. Vervolgens kies je de gewenste collectable, en je krijgt een map te zien met daarop de nog resterende photo-opportunity in dit geval.

Geplaatst:

Please help!!!

1) Er is wel een heel erg klein gebied, vlak bij Vinewood. Ik weet niet of je hem al veroverd hebt, maar kijk eens op dit kaartje:

© BaasB.

Ik weet niet of je dat stukje al hebt, maar je zou even kunnen kijken. Zie je overigens ook licht grijze gebieden op de map? Het zou kunnen zijn dat je tijdens een war uit het betreffende gebied bent gelopen, dan kleurt dat gedeelte grijs en is het van niemand meer.

2) Dat kan met een speciale tool. Die tool heet SAMA ('San Andreas Mission Analyser'), en je kunt ermee zien welke collectables je nog mist, en nog moet doen. Je kan hem hier downloaden. Hij is vrij gemakkelijk voor gebruik. Je hoeft enkel via openen je savegame te laden in het progamma. Vervolgens kies je de gewenste collectable, en je krijgt een map te zien met daarop de nog resterende photo-opportunity in dit geval.

1. Ik zal eens kijken of ik die nog moet, bedankt ;) Ik ben trouwens wel eens tijdens een war overleden, en toen ik weer werd revived was dat gebied plats van mij... Zou dat er wat mee te maken kunnen hebben?

2. Ik heb de ps2 versie, dus dat gaat niet jammer genoeg :puh: En ik weet dat ik nummer 44 nog moet, maar hij is er gewoon niet, niet waar hij volgens die pic's op wikigta hoort te zijn...

Geplaatst:
1. Ik zal eens kijken of ik die nog moet, bedankt ;) Ik ben trouwens wel eens tijdens een war overleden, en toen ik weer werd revived was dat gebied plats van mij... Zou dat er wat mee te maken kunnen hebben?

2. Ik heb de ps2 versie, dus dat gaat niet jammer genoeg :puh: En ik weet dat ik nummer 44 nog moet, maar hij is er gewoon niet, niet waar hij volgens die pic's op wikigta hoort te zijn...

1) Moeilijk te zeggen, ik durf niet zomaar 'ja' of 'nee' te zeggen. Het zou kunnen, maar het hoeft natuurlijk niet. Bekijk overigens ook eens of er in andere steden, dus Las Venturas en San Fierro, ganggebieden zijn. Door een bepaalde glitch kan het zijn dat de ganggebieden als het ware 'verschuiven'.

2) Dat is jammer, maar ik heb nog een andere optie. Ga er 's nachts heen. Alle Photo Opportunities zullen dan gaan stralen als een ster. Zo zie je ze zonder een camera te gebruiken. Als je niets ziet, dan heb je hem waarschijnlijk gedaan.

er is ook nog een ander mini plekje

Dat klopt, maar ik denk wel dat hij die al heeft. Het gaat overigens om deze plek (zie kaart), mocht 'XRay' niet weten waar we het over hebben.

Geplaatst: (bewerkt)
Als CJ tijdens de tweede wave overlijdt dan is het gebied niet veroverd maar wordt het gebied op de kaart met een andere kleur aangegeven. Dit kan verschillend zijn:

1. Er komt geen gangkleur meer op de kaart waardoor het lijkt alsof het niet veroverd kan worden. Echter kan je hier nog steeds een gangwar starten en het gebied veroveren, maar er lopen in deze gebieden nauwelijks gangleden waardoor het lastig kan zijn om een gangwar te starten.

2. Het gebied is verdeeld over twee gangs waardoor het gebied een mix krijgt van 2 kleuren, als het gebied paars (Ballas) was en je bent overleden tijdens de gangwar dan kleurt het gebied bruin (paars+groen). Als het gebied geel (Vagos) was dan krijgt het gebied een mix van geel en groen waardoor het lijkt alsof het gebied van jou is maar eigenlijk wordt het dan gedeeld door Grove en Vagos. Deze laatste mogelijkheid lijkt mij het meest waarschijnlijk voor jou, ik hoop dat je nog weet welk gebied dat was omdat de kleur die het gebied dan heeft lastig te onderscheiden is van je eigen groene gebieden.

Wat betreft P.O. #44 kan het zijn dat je 'm niet in beeld krijgt omdat deze tussen de bomen hangt, waardoor de kans dat deze schuilt gaat achter de bladeren erg groot is. Kijk eens goed naar >deze foto< op wiki en dan met name naar de linkeronderhoek met de Top-Down-View, hier kan je zien waar de maker van dit plaatje stond om de P.O. in beeld te krijgen. Probeer op precies diezelfde plaats te staan.

succes :sigaar:

N.B. Als je terug bent in Los Santos na de missie Home Coming zal je zien dat er al één of twee gebieden bruin zijn, deze worden dan dus al gedeeld door de Ballas en Grove Street Families.

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Geplaatst:

Please help!!!

© BaasB.

Als je doodgaat tijdens een gangwar en je zit in de tweede golf of hoger, zullen de twee kleuren zich mixen, waardoor het moeilijk te zeggen is of hij nu van jou is of niet. Vooral met de Vagos is dit erg lastig, je zult haast zeggen dat dat gebied van jou is. Dit is echter gedeeld, en beide gangs, zowel die van jou als de Vagos, lopen er rond.

Kijk dus nog maar eens goed of je een kleurfoutje kunt vinden. ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Oowke bedankt allemaal, ik zal nog eens goed gaan kijken of ik dat gebied nog kan vinden, denk inderdaad dat de kleuren door elkaar gemixt zijn, aangezien ik in de 2e wave doodging...

En ik heb nog eens van alle kanten gekeken naar die photot opp 44, maar ik kan hem echt niet vinden... Ik zal het nog wel eens ('s nachts) proberen, maar denk dat dat weinig zin heeft...

EDIT:

Ik heb ze eindelijk gevonden! :D

Die terrotory was verschuifd naar Las Venturas, daar waar de boat school is... Raar :S Er liepen bijna geen gang-members daar rond, dus het duurde wel even voor ik een gang-war kon starten... En ik hoefde er maar 4 af te schieten en toen was het genied al van mij :puh:

En die foto-opp was ook een klein beetje verschoven... Hij was iets naar rechts ten opzichte van die afbeeldingen op internet...

Bewerkt: door XRay

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...