Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb nu dus MapEditor gedownload, maar steeds als ik bijvoorbeeld een weg plaats, en ik druk op apply om het te plaatsen, verdwijnt het gewoon opeens in het niets! Kan iemand me hier a.u.b. mee helpen? Vorige keer dat ik dit probeerde lukte het wel gewoon.

EDIT: Nou zie ik ze niet in de map editor, maar wel in het spel! Dit heeft dus als resultaat dat er opeens een tunnel door chilliad zit! :bonk:

Bewerkt: door Teraku
Geplaatst:

Oh, Oh, Oh Teraku toch. Je kon gewoon de 'Add Reply' fucntie gebruiken hoor. Maar ik leg het je wel even uit. Je moet kiezen voor 'NEW', en dan moet je je wegladen. En dan kiezen voor 'OK''. Heb je je weg wel toegevoegt aan de juiste IPL? Die IPL moet je dus laden. Verklaring: Je hebt niet de juiste IPL gerenderd in MED. Dat maakt verder niks uit, maar als je de juiste laad dan zie je hem wel.

Apple-Mac

Maar ik had eerst een zwevend skatepark vlakbij chilliad gezet door de countrys.ipl te openen, en toen werkte het wel, nou doe ik precies hetzelfde en dan nog gaat ie raar doen! :N Ik heb trouwens wel wat lol met die rare dingen op chilliad, met wat andere tools heb ik het voor elkaar gekregen om een (bewoonde, dat houdt in mensen die er rondlopen enz.) dorp te bouwen op chilliad.

Geplaatst:

Wil je de regel van het object uit de country.ide even plakken? Of is het gwn iets wat je met sa objecten inelkaar geknutseld hebt?

Apple-Mac

Ik pak het object menu, ik ga naar iets van LA (LS) en dan koos ik het skatepark en toen was het nog prima zichtbaar.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...