Ario Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 Ik heb met de beste bedoelingen de cornrows bewerkt met groene kralen, pimp-style. Het is m'n allereerste mod, ik ga er straks mee verder. Als je goed kijkt zijn het losse stukjes groen, en omdat ik niet zo goed ben in paint (en omdat ik geen Photoshop heb) is dit v1.1 Ik heb er zeg maar een balkje op gezet, als ik wat beter inzoom en fijnere tools gebruik zou het er wel wat beter uit moeten zien denk ik. Kunnen jullie feedback geven, tips, aanpassingen etc? Want ik vind dat modden best tof, en ik wil er graag wat beter in worden.. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 Simpele texture mod, maar origineel en het ziet er goed uit Ik heb ook net mijn eerste echte mod af 7/10 Reageren
Ario Geplaatst: 31 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 Thanks man, 'n 7 voor de eerste keer is best netjes. Anyway, ik ben net nog lekker aan 't painten geslagen, en nu is 't volgende eruit gekomen: Reageren
FIRE1BULL Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 Ziet er mooi uit man! Mischien wil je wat textures maken enzo voor LC & YI ? Reageren
Ario Geplaatst: 31 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 Ziet er mooi uit man! Mischien wil je wat textures maken enzo voor LC & YI ? Moet je me eerst uitleggen wat dat is.. :$ Reageren
FIRE1BULL Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 Nja hier heb je het LC & YI topic... kliketieklik Dit is een modificatie die heel GTA San Andreas veranderd, dus nieuw landschap, nieuwe huizen, nieuwe misies,... en natuurlijk hebben we ook wat textures nodig... en daarom vraag ik jouw hiervoor! Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 (bewerkt) Ziet er mooi uit man! Mischien wil je wat textures maken enzo voor LC & YI ? Moet je me eerst uitleggen wat dat is.. :$ LC en YI (Las Colinas en Yake Island) zijn 2 total conversions. Zij veranderen bepaalde GTA's helemaal. Hierbij maken ze missies, maar veranderen ook veel models. Ze hebben daarvoor wel textures nodig. En nu vraagt een van de leiders ervan (als het een leider is, ik hou me niet bezig met TC's) of jij wilt helpen met die maken. Te laat... Bewerkt: 31 mei 2007 door ThunderDuck Reageren
Ario Geplaatst: 31 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 (bewerkt) Het lijkt me wel leuk om te doen, en om te gaan texturen.. Hebben jullie al wat ingame-screenshots ofzo? Of wat informatie over de gehele mod. Ik zou me best aan willen melden, ik heb alleen nog maar 2 mods gemaakt, deze, en ik heb van een gedownloade mod (washed denim jeans) een mod voor privé-gebruik gemaakt. De riem die CJ altijd draagt heb ik nu zwart met grijs gemaakt. Ik gebruik alleen nog maar paint, ik kan nergens op internet een trial vinden van Photoshop.. Laat het me alsjeblieft weten wat jullie voor textures etcetera in gedachten hadden, en ik zal zien wat ik kan doen. Laat me dus weten wat het verhaal etc is, zodat ik weet wat ik kan verwachten.. Want zover ik heb gekeken zie ik alleen nog wat sketch-up models, maar niet echt ingame.. EDIT: Ik zie al snel wat in-game screenshots, is CJ gewoon het normale personage? En kan ik kleding bewerken of zal ik het zelf moeten maken. Dat zou ik ook willen proberen, mits ik Photoshop heb.. Heeft een van jullie een trial te downloaden, op internet vind ik nog niet veel. Bewerkt: 31 mei 2007 door Ario Reageren
FIRE1BULL Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 Naja... ik ga nogniet alle informatie vrijgeven hier... dus stuur een PB anders met je mail erin; dan voeg ik je ff toe... Reageren
Rivel Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 Nice dude! Simpel maar übergeil! Reageren
Ario Geplaatst: 2 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 Dankjewel. Anyway, FIRE1BULL zou nog contact met me opnemen, hij heeft alleen nog niet gereageerd. Reageren
Matiscus Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 zie niets veel verschil Als je goed kijkt naar het haar dan zie je een verschil. Ik vind deze mod ook wel geslaagd... het is goed gevonden en origineel gemaakt. Dus hij krijgt van mij een 8/10. Alleen al omdat ik het zo origineel vind. Reageren
Ario Geplaatst: 9 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 (bewerkt) zie niets veel verschil Als je goed kijkt naar het haar dan zie je een verschil. Ik vind deze mod ook wel geslaagd... het is goed gevonden en origineel gemaakt. Dus hij krijgt van mij een 8/10. Alleen al omdat ik het zo origineel vind. Thanks, anyway, ik heb 'm verder gemod, nu heb ik er een Prince of Persia-achtige baard op gezet: Bewerkt: 9 juni 2007 door Ario Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.