Talietje Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 Ik wil graag een status op mijn site zetten zoiets van als mijn ip dus ik op mijn eigen site ben (op die pagina waar het op staat) dat er dan staat online en als ik er niet ben "offline" Reageren
Rivel Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 Dit gaat niet denkik, anders kijk je eens op www.sitemasters.be en zoek je daar zo een script! Reageren
Talietje Geplaatst: 31 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 toch wel ik heb dit al eens op een site gezien maar ik weet het adres niet meer Reageren
xgaming Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 (bewerkt) Dit bestaat wel degelijk. Het is een php script. Ik denk verder dat je ook nog MySql nodig hebt. Zal kijken of ik wat voor je kan vinden. EDIT: Heb wel een code gevonden, maar die laat zien hoeveel gasten/members er online zijn. je kan hem hier downloaden Zal verder nog even verder kijken. Bewerkt: 31 mei 2007 door xgaming Reageren
AwiVC Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 toch wel ik heb dit al eens op een site gezien maar ik weet het adres niet meer Bedoel je toevallig net als op deze site dat je poppetje "aan" is als je online bent en dat ie "uit" is als je offline bent? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.