demii Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 wie kan voor mij een plattengrond maken met alle winkeltjes enzo? want dan weet ik waar ik moet zijn! plz help me! >>> Door Bling: Verplaatst naar "SA: General".<<< Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 Ik kan je misschien doorverwijzen naar deze pagina. Daar kan je van onder klikken op wat je wilt zien. En dan zie je de vindplaatsen. Dit kan voor gebouwen, winkels, ... Veel succes! Reageren
f'noord Geplaatst: 4 juni 2007 Rapport Geplaatst: 4 juni 2007 Het staat ook wel op dat kaartje die je erbij hebt gekregen als het goed is Reageren
Vulcanus Geplaatst: 4 juni 2007 Rapport Geplaatst: 4 juni 2007 wie kan voor mij een plattengrond maken met alle winkeltjes enzo? want dan weet ik waar ik moet zijn! plz help me! >>> Door Bling: Verplaatst naar "SA: General".<<< als je er zograag eentje wilt maak ik er wel eentje maar je kan het ook zelf ga daten met een vriendin. daarna zal het spel aangeven dat je moet kiezen tussen restaurant fast-food etc. op je map zullen nu alle restaurants cafetaria's en nog meer te zien zijn. volgens mij staan er ook disco's op. veel plezier Reageren
Carl Johnson550 Geplaatst: 4 juni 2007 Rapport Geplaatst: 4 juni 2007 wie kan voor mij een plattengrond maken met alle winkeltjes enzo? want dan weet ik waar ik moet zijn! plz help me! >>> Door Bling: Verplaatst naar "SA: General".<<< Het staat ook wel op dat kaartje die je erbij hebt gekregen als het goed is Misschien heeft hij hem gedownload Reageren
MartyCeha Geplaatst: 5 juni 2007 Rapport Geplaatst: 5 juni 2007 (bewerkt) Je kunt ze gewoon zien op je ingame kaart In het pauzemenu naar MAP gaan, en dan zul je ze als het goed is zien. Voor de legena druk je op L. Een burgertje is een burgerrestaurant, een belletje is een kiprestaurant, een pizza'tje is een pizzarestaurant en de t-shirtjes zijn de kledingwinkels. Kun je ze niet zien? druk dan op tab en kijk of je alles op 'on' hebt staan. Zie je ze nog niet? Dan moet je meer missies doen! De restaurants komen vrij na de missie Ryder. De eerste drie kledingwinkels (Binco, ProLaps en SubUrban) speel je vrij na de missie Nines and AK's. De ZIP en de Victim (ook kledigzaken) heb je vrijgespeeld als je naar Las Venturas gaat volgens mij. En de laatste maar zeker niet minste kledingwinkel komt vrij na de missie A Home In The Hills. En als je nog een kaartje wil kun je dat volgens mij hier << Mods, dit is een link naar een plaatje wat ik via Google Afbeeldingen heb gevonden. Ik weet niet zeker of dit mag, en als het niet zo is weten jullie van me dat het onbedoeld was om tegen de regels in te gaan. Bewerkt: 5 juni 2007 door MartyCeha Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.