Roel 18 Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 Ik heb vandaag dan maar eindelijk het spel: GTA San Andreas gekocht, leek me een enorm leuk spel!! Mijn computer heb ik vorig jaar nieuw gekocht in de winkel, en het voldoet aan alle eisen als het om het spel: San Andreas ging. Tijdens het installeren kreeg ik dit te melden: Feature: Grand Theft Auto: San Andreas Game Data Component: Models File: F:\data3.cab Error: Gegevensfout (cyclische redundantiecontrole) Ik kon slechts alleen op OK drukken, vervolgens werd de installatie afgebroken Ik ging naar: F:\data3.cab en klikte erop (maakt het open WinRAR) . Ik kreeg de informatie: 'The archive is either in unknown format or damaged' Ik probeerde het bestand met KLADBLOK te openen, dat kon blijkbaar ook al niet, omdat het bestand TE GROOT is voor kladblok. WAT-NU?! Ik wil het spel zograag spelen!!! Het zou fantastisch zijn als iemand mij kon helpen, alvast bedankt!! Roel Reageren
Tunix Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 (bewerkt) Ik heb vandaag dan maar eindelijk het spel: GTA San Andreas gekocht, leek me een enorm leuk spel!!Mijn computer heb ik vorig jaar nieuw gekocht in de winkel, en het voldoet aan alle eisen als het om het spel: San Andreas ging. Tijdens het installeren kreeg ik dit te melden: Feature: Grand Theft Auto: San Andreas Game Data Component: Models File: F:\data3.cab Error: Gegevensfout (cyclische redundantiecontrole) Ik kon slechts alleen op OK drukken, vervolgens werd de installatie afgebroken Ik ging naar: F:\data3.cab en klikte erop (maakt het open WinRAR) . Ik kreeg de informatie: 'The archive is either in unknown format or damaged' Ik probeerde het bestand met KLADBLOK te openen, dat kon blijkbaar ook al niet, omdat het bestand TE GROOT is voor kladblok. WAT-NU?! Ik wil het spel zograag spelen!!! Het zou fantastisch zijn als iemand mij kon helpen, alvast bedankt!! Roel Ik denk dat er niets anders in zal staan dan onbegrijpelijke taal. Allemaal codes enzo. Je kan in ieder geval proberen hem met Word te openen, die is wat beter dan kladblok. Bewerkt: 31 mei 2007 door Tunix Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 Die 'data3.cab' fouten kom ik persoonlijk vaak tegen, hier op het forum. Een oorzaak hiervoor heb ik nog niet gevonden, maar ik vermoed gewoon dat er iets met die DVD/CD aan de hand is. Probeer op zijn minst op dit moment even de DVD/CD schoon te maken. Ik raad je tevens aan terug te gaan naar de winkel waar je hem hebt gekocht, en hem daar weer om te ruilen, als hij het na een paar keer proberen nog niet doet. Overigens heb ik nog even over het forum gezocht voor je. Als je hier klikt, dan zie meerdere topics met daarin hetzelfde onderwerp als jou: 'data3.cab'. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.