Jump to content

Hidden Interiors


Recommended Posts

Geplaatst:

Weet er iemand waarom er eigenlijk hidden interiors in het spel zitten? Dan kunnen ze toch even goed gewoon maken dat je het gebouw gewoon binnenwandelt zoals in GTAIII?

Geplaatst: (bewerkt)

De inhoud van zo'n gebouw moet geladen worden omdat het spel anders teveel geheugen moet gebruiken, je ziet namelijk ook altijd een laadscherm als je een gebouw binnenloopt. Ze hebben er dus hidden interiors ingestopt omdat het anders teveel wordt voor veel pc's, die interiors stoppen ze dan ergens weg in het spel maar via bugs/mods kan je daar toch nog komen.

Bewerkt: door Jow Tommy Verceti
Geplaatst:

Maar in het spel 'The Godfather' van EA zitten geen Hidden Interiors, maar kun je gewoon meteen in de gebouwen lopen. En toch kan de gemiddelde PC het makkelijk aan. Dus ik snap het zelf ook niet helemaal :puh: Want als je het gewoon in 'Hemel K' zou plaatsen, zou dat toch niet extra werkgeheugen gebruiken ofzo :bonk: Voor dingen als Liberty City begrijp ik het wel, maar waarom de Doherty Garage? En het is sowieso al lomp, want aan de buitenkant staat er iets op het raam geschreven en zitten er 2 deuren, en aan de binnenkant niet (bijv. Cluckin' Bell). En bovendien is bijna geen enkel interieur uniek.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...