Boris H. Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 Heej mensen, De klas waar ik nu in zit(2M2) heeft een nogal slechte reputatie op onze school. Erg slecht zelfs, door onze klas zijn 2 leraren en een leerling weggegaan van school. Nu hebben een vriend en ik een filmpje gemaakt met enkele foto's die we geschoten hebben in de klas. Check het hieronder uit en rate maar! 2M2 Hooligans filmpje Sommige foto's zijn wat onduidelijk dit werdt vanzelf slechter tijdens het monteren. Boris H.
Groot-Duimpje Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 je hebt het grappig gemonteerd , en de muziek erbij is wel grappig , al zijn de foto's niet zo scherp toch zie je het nog best goed , zelf geef ik het filmpje een 7-
DaddyPimp Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 (bewerkt) Haha wel vet! Zowat de zelfde dingen heb ik met mijn klas ook gedaan maar dan nog meer en er een 3 films over gemaakt in de klas.. Met bijna een schorsing nadien.. Onze klas heeft ook een heel slechte reputatie (en dat is niet om stoer te praten op internet) maar er zijn nu dus echt niet normaal strenge regels, bijv. als je telefoon 1x afgaat ofzo krijg je 1 week schorsing! Ohja met die vlammenwerper hebben we ooit in een lokaal gedaan en toen net kwam die kerel van Engels binnen, maar 2 van de 5 mensen die erbij waren hebben kwartiertje moeten corveeen verder niks Of ook altijd leuk, onder je tafel gaan zitten en een peukje gaan roken *EDIT: Toch zou ik wel uitkijken met dit soort dingen op internet want uit ervaring weet ik dat je flink genaaid word als een leraar dit ziet.. Er was zelfs een leraar die zei als hij in beeld kwam dat hij ons aan zou klagen! Bewerkt: 31 mei 2007 door DaddyPimp
Boris H. Geplaatst: 31 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 Haha wel vet! Zowat de zelfde dingen heb ik met mijn klas ook gedaan maar dan nog meer en er een 3 films over gemaakt in de klas.. Met bijna een schorsing nadien.. Onze klas heeft ook een heel slechte reputatie (en dat is niet om stoer te praten op internet) maar er zijn nu dus echt niet normaal strenge regels, bijv. als je telefoon 1x afgaat ofzo krijg je 1 week schorsing! Ohja met die vlammenwerper hebben we ooit in een lokaal gedaan en toen net kwam die kerel van Engels binnen, maar 2 van de 5 mensen die erbij waren hebben kwartiertje moeten corveeen verder niks Of ook altijd leuk, onder je tafel gaan zitten en een peukje gaan roken *EDIT: Toch zou ik wel uitkijken met dit soort dingen op internet want uit ervaring weet ik dat je flink genaaid word als een leraar dit ziet.. Er was zelfs een leraar die zei als hij in beeld kwam dat hij ons aan zou klagen! Wij hebben ook allemaal vreemde dingen uitgehaald. De laatste levolessen die we hadden van die lerares toen liepen zo erg uit de hand dat er met stoelen door het lokaal gegooid werd e.d.(paar stoelen kapot b.t.w.) Laatst had een jongen uit mij klas een stinkbom in de klas laten afgaan, toen moesten we met de hele klas in het lokaal blijven tot de dader zou bekennen. Heeft ie uiteindelijk ook gedaan want een meisje moest kotsen van de stank. Of nog een leuk voorbeeld: Wij hebben op de WC's op school grote wasbakken met 5 kranen. Laatst had ik met een vriend ballonnen op die kranen vastgetaped en toen de kranen aangezet en weggerend. Daar zijn die foto's op het eind met al dat water op de grond van. Die ballonnen werden een centimeter of 40 a 50 groot! Het water stroomde over de drempel van de WCderu de gang op Maar het is ook niet voor niets dat we het filmpje anoniem hebben gepost en de comments hebben uitgezet. Groetjes Boris H.
RobertSA Geplaatst: 1 juni 2007 Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 Vet filmpje....Een vriend van mij is een keer dwars door de deur van 't lokaal gesprongen, dat was een glazen deur, zag er cool uit. Heb ik ook een foto van volgens mij.
Mister.X Geplaatst: 1 juni 2007 Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 Dan kan toch gewoon niet... ja bij ons doen ze ook van die dingen. In de Aula bijvoorbeeld! FOODFIGHT!
sevaboy Geplaatst: 1 juni 2007 Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 Vorig jaar was het echt vet,we deden alles wat we niet mochten. Met stenen gooien,vechten,BookFight(met boeken gooien),FoodFightt, En vorig jaar was er iemand door een ruit gesprongen,hij wou weglopen ZO doe je dat toch niet!
Da Phoenix Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 Onze klas is meer slecht met cijfers halen. Het hoogste wat iemand voor Frans heeft gehaald is een 6,3 Nu zijn wij sinds kort aan het freerunnen op de school. Vinden leraren ook niet echt leuk
Boris H. Geplaatst: 5 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juni 2007 Onze klas heeft nu ook een eigen forumpje. Daar plannen we dingen zoals in het filmpje. Dus je kan van de zomer weer een nieuw filmpje verwachten. Grtz, Boris H.
RobertSA Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 Wat voor opleiding zit jij? (vmbo-kader, mavo, havo, vwo?)
DaddyPimp Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 Wat voor opleiding zit jij? (vmbo-kader, mavo, havo, vwo?) Ik denk Mavo, ik zit zelf ook op Mavo en er word gezegd dat op Mavo de grootste probleemklassen zitten.
Bigstijn Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 Waarom is het filmpje weggehaald? Vriendelijke groet stijn
DaddyPimp Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 Wat doe je, VMBO kader of T? Wat bedoel je met deze reactie? Dat er iets mis is met Kader of Mavo?
Clowntje_93 Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 Dat er dit soort gevallen bij zitten, die toch geen kans hebben...
Recommended Posts