Aeroplane Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 Dat er dit soort gevallen bij zitten, die toch geen kans hebben... Ja oké , fijn fijn breek elkaar maar af maar doe het via pb dan oké ... Btw , waar is het filmpje
DaddyPimp Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 Dat er dit soort gevallen bij zitten, die toch geen kans hebben... Die zitten net zo goed op andere niveau's kerel..
RobertSA Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 Dat er dit soort gevallen bij zitten, die toch geen kans hebben... VMBO-T is hoger als VMBO-kader...Ik doe VWO maar vrienden van mij zitten op VMBO-T zijn gewoon normale aardige gasten, die echt niet dom zijn.
Clowntje_93 Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 Oké, dan nemen we maar aan dat ie op Mavo of VMBO kader zit.
Boris H. Geplaatst: 7 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 Wat doe je, VMBO kader of T? Oké, dan nemen we maar aan dat ie op Mavo of VMBO kader zit. Ik zit op VMBO T en mijn cijfers zijn bovengemiddeld. het filmpje is weg omdat we met de klas een forum hadden maar er zijn leraren op het forum(mijn forum b.t.w.) geweest en er zouden maatregelen genomen worden... Daarom is het filmpje ook weg omdat er links naar het filmpje stonden op het forum. Het filmpje komt binnenkort wel weer terug! Boris H. P.S. Graag niet meer van die flauwe reactie's zoals die van Clowntje...
Ice Banana Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 (bewerkt) Wow...zijn jullie nu trots op jezelf als je een beetje deo in brand steekt? Klas half afbreekt etc..? De laatste levolessen die we hadden van die lerares toen liepen zo erg uit de hand dat er met stoelen door het lokaal gegooid werd e.d.(paar stoelen kapot b.t.w.) Laatst had een jongen uit mij klas een stinkbom in de klas laten afgaan, toen moesten we met de hele klas in het lokaal blijven tot de dader zou bekennen. Heeft ie uiteindelijk ook gedaan want een meisje moest kotsen van de stank. Of nog een leuk voorbeeld: Wij hebben op de WC's op school grote wasbakken met 5 kranen. Laatst had ik met een vriend ballonnen op die kranen vastgetaped en toen de kranen aangezet en weggerend. Daar zijn die foto's op het eind met al dat water op de grond van. Die ballonnen werden een centimeter of 40 a 50 groot! Het water stroomde over de drempel van de WCderu de gang op Gedraag je eens man, een school is gewoon het fundament voor je latere leven. verder geef ik hier geen commentaar op,en terrecht dat het filmpje weg is,er zitten ook minderjarigen op youtube hoor... IB Bewerkt: 9 juni 2007 door ICE BANANA
NilsHolgersson Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 Ik vind ze wel schattig die brugklasbengels.
Boris H. Geplaatst: 10 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 Ik vind ze wel schattig die brugklasbengels. Als je opgelet had in het filmpje had je "2M2" zien staan. Als je even denkt weet je dat dit 2 mavo 2 betekent. Geen brugklas dus maar de 2e. Zou een mod dit topic alsjeblieft kunnen sluiten? Er zijn namenlijk erg veel flauwe zielige reacties.(clowntje...) Ik ga hem toch ook geen "nerd" noemen omdat hij op een hoger niveau zit dan ik? Ik zou dit topic erg graag op slot zien... Boris H.
Recommended Posts