pc-freak1 Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 hallo, ik probeer een aantal voertuigen te saven dat lukt en het lukt ook al om ze in het spel te zetten. maar wat niet lukt is een vrachtwagen met z'n trailer er achter te saven dan saved ie alleen de vrachtwagen zonder trailer. iemand een tip?? Reageren
Nitr0glycerine Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 hallo,ik probeer een aantal voertuigen te saven dat lukt en het lukt ook al om ze in het spel te zetten. maar wat niet lukt is een vrachtwagen met z'n trailer er achter te saven dan saved ie alleen de vrachtwagen zonder trailer. iemand een tip?? Ja, wacht op 0.2 Een trailer is ook een voertuig (voor sa-mp althans), dus die moet je apart spawnen. Waarom ik zeg dat je op 0.2 moet wachten, is omdat de diverse aanhaak-atributen binnen gta:sa in 0.1b-r2 niet werken. Denk hierbij aan de tractor, de takelwagen en de vrachtwagen. Het is namelijk nog niet mogelijk om een verbinding tussen die twee voertuigen te maken. In 0.2 wordt dit opgelost (kijk maar naar de video's hiervan). Reageren
supahman14 Geplaatst: 8 juni 2007 Rapport Geplaatst: 8 juni 2007 hallo,ik probeer een aantal voertuigen te saven dat lukt en het lukt ook al om ze in het spel te zetten. maar wat niet lukt is een vrachtwagen met z'n trailer er achter te saven dan saved ie alleen de vrachtwagen zonder trailer. iemand een tip?? Ja, wacht op 0.2 Een trailer is ook een voertuig (voor sa-mp althans), dus die moet je apart spawnen. Waarom ik zeg dat je op 0.2 moet wachten, is omdat de diverse aanhaak-atributen binnen gta:sa in 0.1b-r2 niet werken. Denk hierbij aan de tractor, de takelwagen en de vrachtwagen. Het is namelijk nog niet mogelijk om een verbinding tussen die twee voertuigen te maken. In 0.2 wordt dit opgelost (kijk maar naar de video's hiervan). of je kan gewoon een vrachtwagen (of andere auto) pakken, op de plaats van je trailer neer zetten de auto saven en dan de ID veranderen van die naar een trailer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.