Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ja ja dat is alweer een tijdje geleden, De vorige keer showden ik een pic tuning. Deze was nog erg simpel. Dit is mijn 2e creatie. En is dus nog steeds simpel.

untitled1copyrw4.jpg

Geplaatst:

Ik denk dat dit één van je eerste sigs is. Ik zie aan je sig dat de kwaliteit van je sig niet héél erg goed is, of het ligt aan mij. Probeer je sigs eens op te slaan in .PNG formaat, dan zien ze er altijd goed uit. Ik zie dat je iets speciaals hebt gedaan met je border. In borders zou ik een gewone 1pixel nemen of helemaal geen. De kleur is wel goed. Ik weet niet als je wat hebt gedaan met de stock. De tekst zou ik veranderen van lettertype en misschien het kleur gewoon blauw maken. Verder kan ik niet veel zeggen.

6/10

TIP: Bekijk eens de tutorials hier op het forum en werk om te beginnen met renders, zo deed ik het ook. ;)

Geplaatst:

Dit ziet er meer uit als een paint sig, ik vind de tekst vooral niet zo mooi.

Misschien kan je eens Photoshop proberen ;)

De kwaliteit, is ook niet al te goed, maar ja je zal wel pas beginnen ;)

De visjes zijn op zich wel goed, de border vind ik ietsjes te druk voor een sig als deze.

6-/10

Geplaatst:
Dit ziet er meer uit als een paint sig, ik vind de tekst vooral niet zo mooi.

Misschien kan je eens Photoshop proberen ;)

De kwaliteit, is ook niet al te goed, maar ja je zal wel pas beginnen ;)

De visjes zijn op zich wel goed, de border vind ik ietsjes te druk voor een sig als deze.

6-/10

Ik gebruik Photoshop, :duh: Maar ik ben niet goed. Zoals ik in d euitleg al zeg...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...