OG Loco Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 Het komt wel is voor dat er uit mijn garage in Doherty autos verdwijnen. Zijn die dan gestolen? Of is dit een bug? Soms staan er 3 of 4 autos in, dan kom ik terug, is er nog maar 1 over. Dit is me ook een keer gebeurt bij het Johnson House dacht ik. Iemand anders hier ook last van? Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 1 juni 2007 Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 (bewerkt) Het komt wel is voor dat er uit mijn garage in Doherty autos verdwijnen. Zijn die dan gestolen? Of is dit een bug? Soms staan er 3 of 4 autos in, dan kom ik terug, is er nog maar 1 over.Dit is me ook een keer gebeurt bij het Johnson House dacht ik. Iemand anders hier ook last van? Welkom op het forum OG Loco .Dit is mij ook wel eens overkomen en het gebeurde bij mij het vaakst / altijd met gepimpte auto's, deze auto's vergen namelijk meer data om te laden waardoor het voor kan komen dat ze nog niet geladen zijn als de garagedeur opengaat ze komen dan ook niet meer terug in het spel. Met gepimpte auto's loop je ook het risico dat de nieuwe kleur die jij aan die auto hebt gegeven verdwijnt, de auto wordt dan wit. Waarschijnlijk verdwijnt de kleur om dezelfde reden als dat sommige gepimpte auto's geheel verdwijnen. Als advies voor gepimpte auto's kan ik je geven om er maar één of twee in een garage te plaatsen zodat er ook niet zoveel geladen hoeft te worden. succes Bewerkt: 1 juni 2007 door _KoE_Mzungu Reageren
OG Loco Geplaatst: 1 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 Het komt wel is voor dat er uit mijn garage in Doherty autos verdwijnen. Zijn die dan gestolen? Of is dit een bug? Soms staan er 3 of 4 autos in, dan kom ik terug, is er nog maar 1 over.Dit is me ook een keer gebeurt bij het Johnson House dacht ik. Iemand anders hier ook last van? Welkom op het forum OG Loco .Dit is mij ook wel eens overkomen en het gebeurde bij mij het vaakst / altijd met gepimpte auto's, deze auto's vergen namelijk meer data om te laden waardoor het voor kan komen dat ze nog niet geladen zijn als de garagedeur opengaat ze komen dan ook niet meer terug in het spel. Met gepimpte auto's loop je ook het risico dat de nieuwe kleur die jij aan die auto hebt gegeven verdwijnt, de auto wordt dan wit. Waarschijnlijk verdwijnt de kleur om dezelfde reden als dat sommige gepimpte auto's geheel verdwijnen. Als advies voor gepimpte auto's kan ik je geven om er maar één of twee in een garage te plaatsen zodat er ook niet zoveel geladen hoeft te worden. succes Bedankt voor de reactie, jammer dat die bug in het spel zit, maarja, dan maar een grote garage reserveren voor mijn BIG PIMPIN auto Reageren
headhunterke Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 ik dacht ergens gelezen te hebben dat auto's verdwijnen als je er teveel in 1 garage zet. Ik weet niet of dit juist is, gwn ergens gehoord... Reageren
PIERRO P Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 Ja dit is bug. Maar ook gewone auto`s verdwijnen in deze garage. Dit gebeurt vooral als je er veel in zet. Probeer er 2 in deze garage te zeten. Dit werkte bij mij prima. Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 maar als er te veel wagens in de garage staan geeft hij toch aan dat er geen auto meer bij kan? Reageren
PIERRO P Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 Ja dat is bekent. Maar wat ik bedoel is dat je meer kans hebt dat een auto verdwijnt als je je garage helemaal vol hebt staan. dus 4 auto`s. Als je er 1 of 2 in bewaart heb je minder kans er 1 te verliezen. Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 Je kan meer auto's in je garage stoppen door je auto vlak voor de deur te parkeren en dan uitstappen, snel er weer in gaan en in de garage rijden. Maar dan is de kans nog groter dat er een auto verdwijnt. Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 Je kan meer auto's in je garage stoppen door je auto vlak voor de deur te parkeren en dan uitstappen, snel er weer in gaan en in de garage rijden. Maar dan is de kans nog groter dat er een auto verdwijnt. dit heb ik wel eens geprobeed maar werkt niet Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 Jawel, je kan de auto er wel in zetten maar dan verdwijnt hij sowieso. Helaas is het niet zo, zoasl bij Vice City, dat de auto er soms wel inblijft. Reageren
IRP Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 Je kan meer auto's in je garage stoppen door je auto vlak voor de deur te parkeren en dan uitstappen, snel er weer in gaan en in de garage rijden. Maar dan is de kans nog groter dat er een auto verdwijnt. dit heb ik wel eens geprobeed maar werkt niet bij mij lukt dat wel. maar als ik er 2 te veel in zet verdwijnt er 1. en in de garages waar die blauwe gang staat, polen ofzo, kunnen je auto's gestolen worden. als dan je garage dichtgaat lopen zij er snel in en nemen ze je auto mee als je niet oplet Reageren
OG Loco Geplaatst: 7 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 De garage in Doherty is wel heel erg. Als ik 2 normale autos erin zet met 1 motor, verdwijnt er na een tijdje gewoon een auto, en dan nog wel de beste Echt jammer. Reageren
JeGe Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 Sorry dat ik even een beetje offtopic ga maar als ik 3 auto's in mijn garage heb staan gaat die deur bijna niet meer open. Weet iemand hoe dat komt? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.