Pete-R Geplaatst: 12 december 2004 Rapport Geplaatst: 12 december 2004 Oke boel belazert dus patrickw doe het topic maar sluiten!
Mania-92 Geplaatst: 12 december 2004 Rapport Geplaatst: 12 december 2004 GTA-Loozer,Da's een behoorlijk claim die je daar maakt, Ik weet hoe moeilijk het is een nieuwe playermodel te maken ( zoals Fido in GTA:LC mod). Een stap moeilijker is om een player te maken met een afwijkende botten-structuur, want dan moet je het complete model re-skinnen ( da's geen texturing). Voor zover ik weet is dat nog niemand gelukt. En als je ze ook nog wilt gebruiken in de game, zul er animaties voor moeten maken. Nog zoiets wat nooit iemand is gelukt. Dus of je bent een genie, of je zit de boel te bedonderen Dus laat maar eens een screen zien van je poes in VC, en anders gaat deze op slot. zie je wat hij zei OP SLOT dus kom maar snel met bewijzen
gtaloser Geplaatst: 12 december 2004 Rapport Geplaatst: 12 december 2004 WHAHAHA Ik kan morgen ook een topic plaatsen dat ik vc in sa verander en dan zeg ik dat ik geen plaatjes heb maar dat hij al klaar en en dan gaan jullei zeuren om plaatjes dan word ik boos en dan kap ik er mee WHAHAHA lekker makkelijk
PatrickW Geplaatst: 12 december 2004 Rapport Geplaatst: 12 december 2004 ohhhhhhh.... weet je wat ik kap ermee met dat *** mod :angry: --Topic Gesloten--- QED
Recommended Posts