hunkerboy Geplaatst: 1 juni 2007 Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 ik heb een vraagje ik kan met een jet pack area 69 in maar niet uit weet iemand ook de uitgang? en weet iemand een site waar je een trainer met teleport functie kan downloaden? alvast bedankt!!! Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 1 juni 2007 Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 ik heb een vraagje ik kan met een jet pack area 69 in maar niet uit weet iemand ook de uitgang?en weet iemand een site waar je een trainer met teleport functie kan downloaden? alvast bedankt!!! Het lijkt me dat je er via de ingang ook weer uitkan, althans, dat is het meest voor de handliggend. Normaal gesproken kun je niet in Area 69, daarmee bedoel ik dus dat degene onder de grond. Je kan wel rondlopen in en om het gebied zelf. Ben je via een glitch of via de hidden interiors in Area 69 gekomen, dan denk ik dat je niet direct weer uitkan. Die trainer met een teleporter heb ik ook nog voor je. In de 'GTASA Crazy Trainer' zit een ingebouwde teleporter, ik denk dat je je daar wel mee redt. Je kan hem overigens hier downloaden. Je moet alle bestanden plaatsen in je 'GTA San Andreas Main Map', dus de map waar hij is geïnstalleerd. Reageren
hunkerboy Geplaatst: 1 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 ik heb een vraagje ik kan met een jet pack area 69 in maar niet uit weet iemand ook de uitgang?en weet iemand een site waar je een trainer met teleport functie kan downloaden? alvast bedankt!!! Het lijkt me dat je er via de ingang ook weer uitkan, althans, dat is het meest voor de handliggend. Normaal gesproken kun je niet in Area 69, daarmee bedoel ik dus dat degene onder de grond. Je kan wel rondlopen in en om het gebied zelf. Ben je via een glitch of via de hidden interiors in Area 69 gekomen, dan denk ik dat je niet direct weer uitkan. Die trainer met een teleporter heb ik ook nog voor je. In de 'GTASA Crazy Trainer' zit een ingebouwde teleporter, ik denk dat je je daar wel mee redt. Je kan hem overigens hier downloaden. Je moet alle bestanden plaatsen in je 'GTA San Andreas Main Map', dus de map waar hij is geïnstalleerd. Bedankt, ik ben er trouwens via hidden interiors in gekomen met mijn jet pack Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 1 juni 2007 Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 ik heb gehoord dat je er maar voor 1 weg uitkan en dat is zelfmoord , Reageren
GtaSlave Geplaatst: 1 juni 2007 Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 ik heb gehoord dat je er maar voor 1 weg uitkan en dat is zelfmoord , TIP: Gebruik de cheat zodat je een Bazooka krijg en Blaas jezelf dan op Vriendelijke Groeten, GtaSlave Reageren
MartyCeha Geplaatst: 1 juni 2007 Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 Je kan zoals -Matthijs- al zei dus ook teleporteren. @Hunkerboy: Dit is niet echt een Hidden Interior Universe, dit is gewoon hemel K (een deel van de Hidden Interoir Universe) en je bent er via de zogeheten Blue Hell gekomen. Om verdere verwarring te voorkomen;) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.