Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik wilde deze mod downloaden, alleen ik krijg lege bestanden. Kan ik het er zelf inzetten zodat alle tattoos in alle winkels zijn. (Dus bijvoorbeeld die card-tattoo's in Los Santos?

Geplaatst:

Ikzelf zou het niet weten, maar waarom nou zo moeilijk doen erover? Gewoon even terugrijden naar Los Santos als je de tattoo gezet hebt. Dat doe ik zo vaak in SA:MP trouwens.

Geplaatst:

Mjah, daar heb ik ook al aan gedacht. Maar

a:) Ik heb SA een tijdje van m'n pc gehaald, en nu ben ik dus overnieuw begonnen.

b:) Ik heb een mod gedownload dat een aantal tattoo's verandert, en die zijn alleen in andere winkels te krijgen dan in LS

c:) Het is gewoon veel efficiënter om alles in 1 zaak te hebben, toch? :bier:

Geplaatst: (bewerkt)

Klopt, en ik heb een mod gevonden voor je, hij heet de grove 4 life mod, een van zijn functies is dat je alle tattoos in een bepaalde tattoowinkel in LS hebt. Je zult helaas overnieuw moeten beginnen omdat deze mod je main.scm overschrijft. Ik zal even de link posten, even wachten...

Hier is ie dan:

The Grove 4 Life Mod

(Back wel eerst even je hele script folder in je data folder up!)

Veel plezier!

Greetz,

Teraku :cya:

Bewerkt: door Teraku
Geplaatst:

Tja.. Nu nog een manier verzinnen om alleen maar die tattooshops in m'n game te krijgen, ik heb geen zin in al die andere onzin.. :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

Daar is helaas niks voor, gewoon meerdere GTA SA folders maken. Ik heb er nu zon 8 waaronder de superman mod etc.

EDIT: Ik heb toch iets gevonden voor je, het is niet eens een verandering in de main.scm zodat je je savegames nog gewoon kunt behouden! ik kan de file nu posten als je dat wilt. :Y

Bewerkt: door Teraku

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...