lautje115 Geplaatst: 1 juni 2007 Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 (bewerkt) Hallo mensen, Ik speel GTA San Andreas altijd met mijn toetsenbord (draadloos) en dat werkte altijd ook prima. Nu had is GTA SA weer gestart maar ging GTA spelen met het toetsenbord heeel traag... Ik heb GTA SA Opnieuw geinstalleerd maar dat hielp niks. Mijn toetsenbord doet alleen traag is GTA dus het ligt niet aan het toetsenbord... Misschien weten jullie hier meer van? Alvast bedankt, Lautje115 Bewerkt: 1 juni 2007 door lautje115 Reageren
ifc3 Geplaatst: 1 juni 2007 Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 Hallo mensen,Ik speel GTA San Andreas altijd met mijn toetsenbord en dat werkte altijd ook prima. Nu had is GTA SA weer gestart maar ging GTA spelen met het toetsenbord heeel traag... Ik heb GTA SA Opnieuw geinstalleerd maar dat hielp niks. Mijn toetsenbord doet alleen traag is GTA dus het ligt niet aan het toetsenbord... Misschien weten jullie hier meer van? Alvast bedankt, Lautje115 Heb je een draadloos toetsenbord? Dan is de baterrij mischien leeg/bijna leeg/niet goed. Reageren
lautje115 Geplaatst: 1 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 Hallo mensen,Ik speel GTA San Andreas altijd met mijn toetsenbord en dat werkte altijd ook prima. Nu had is GTA SA weer gestart maar ging GTA spelen met het toetsenbord heeel traag... Ik heb GTA SA Opnieuw geinstalleerd maar dat hielp niks. Mijn toetsenbord doet alleen traag is GTA dus het ligt niet aan het toetsenbord... Misschien weten jullie hier meer van? Alvast bedankt, Lautje115 Heb je een draadloos toetsenbord? Dan is de baterrij mischien leeg/bijna leeg/niet goed. Nee, heb ik al getest En zoals ik al zij, doet hij het bij andere dingen wel goed... Reageren
lautje115 Geplaatst: 1 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 Ik weet niet hoe ik het gedaan heb, maar hij doet het weer! Reageren
lautje115 Geplaatst: 6 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2007 Ik weet al wat ik deed, ik had het programma'tje Topdesk aanstaan voor Windows XP 3D Flip Effect en toen ik die uit zette, dee hij het weer snel, wel raar want het progje haalde bijna geen CPU enzo omhoog... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.