-->nick<-- Geplaatst: 1 juni 2007 Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 Ik heb een probleem want ik had laatst Need For Speed Underground 2 weer geinstalleerd maar toen deed hij heel raar en heb ik hem eraf gegooid. En nu wil ik hem weer installeren maar dan doet de installatie code het ineens niet meer. Ik heb hem gewoon legaal in de winkel gekocht
Ferre Geplaatst: 1 juni 2007 Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 Ik heb NFSU2 ook (legaal, tegenwoordig moet dat er wel bij staan ). Maar je installeert het spel dus, je voert de code in die op je boekje staat, en wat krijg je dan te zien? En weet je zeker dat je de code goed hebt ingevoerd? Of heb je een keer een illegale code gebruikt?
-->nick<-- Geplaatst: 1 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 Ik heb NFSU2 ook (legaal, tegenwoordig moet dat er wel bij staan ). Maar je installeert het spel dus, je voert de code in die op je boekje staat, en wat krijg je dan te zien? En weet je zeker dat je de code goed hebt ingevoerd? Of heb je een keer een illegale code gebruikt? Er komt dan te staan dat de code fout is en ik heb hem al 5 keer geprobeerd en alle keren waren ze goed ingetypt. Ik heb nooit een illegale code gebruikt En het is gewoon de code die in het boekje staat
Ferre Geplaatst: 1 juni 2007 Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 Verder weet ik ook niets. Misschien kun je contact opnemen met Electronic Arts en het aan hun uitleggen.
-->nick<-- Geplaatst: 1 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 (bewerkt) bedankt. Ik heb even een andere van internet gehaald dit is misschien illegaal maar ik heb het wel orgineel dus. Nou doet hij het. Bewerkt: 1 juni 2007 door -->nick<--
Dead-Dodo Geplaatst: 1 juni 2007 Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 het enige nadeel is nu wel dat je neit online kan racen. ofwel?
-->nick<-- Geplaatst: 1 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 het enige nadeel is nu wel dat je neit online kan racen. ofwel? Toen ik hem geinstalleerd had met de legale code uit het boekje had ik al wel een online acount gemaakt die op die code ging dus is dat toch nog wel normaal. of niet Anders is dat echt ***
Jowx Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 Serials van het net afhalen is illegaal, neem contact op met je leverancier of EA Games als je problemen blijft houden. Slotje..
Recommended Posts