Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

ok er is een code van :spawn a ferrari heb jij deze code voor de playstation 2

\

wil je me die dan geven met vriendelijke groet gaastra

Geplaatst:
ok er is een code van :spawn a ferrari heb jij deze code voor de playstation 2

\

wil je me die dan geven met vriendelijke groet gaastra

Voor zover ik weet zit er geen Ferarri in het spel, althans, geen auto die die naam draagt. Op deze pgina zie je alle cheats. Scrol even naar onderen totdat je bij het kopje 'Voertuig Spawn Cheats' komt. Daar staan alle cheats waarmee je een bepaalde voertuig kan spawnen, kijk maar eens of datgene wat jij bedoeld er ook tussen staat.

Geplaatst:

Er zit geen Ferrari in San Andreas, dus hier is logischerwijs ook geen cheat voor beschikbaar. Er zijn natuurlijk wel diverse automods te downloaden, waarmee je een Ferrari in het spel kunt zetten. Maar aangezien jij in het bezit van de PS2-versie bent, lijkt mij dit geen geschikte optie voor jou.

Teven kun je voor alle PS2-cheats terecht op deze pagina van WikiGTA.

Geplaatst:

ik denk dat hij met de ferrari de Cheetah bedoelt , als dat zo is kan je wel een code doen dat er alleen maar sportwagens rijden , dan zie je de Cheetah vaker dan normaal , en ook andere snelle , zeldzame wagens .

Geplaatst:

Je kunt heeeeel misschien op de PS2 modden, maar ik weet dat niet zeker. Dat kan misschien met iets dat Amrax heet. Verder weet ik er ook niet veel van. Daarmee zou je dus misschien de Cheetah door een Ferrari vervangen en een cheat ervoor maken ofzo.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...