GTA4Lofe Geplaatst: 1 juni 2007 Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 Ik denk dat ik per ongeluk gta san andreas user files heb verwijdert weet het niet zeker. ik kan um nergens vinden ook niet met de zoekfunctie. help mij Reageren
.Timothy Geplaatst: 1 juni 2007 Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 Niks in de prullenbak? Anders zit er weinig op dan al je savegames downloaden via de 'Downloaddatabase'. Verder is het niet erg dat je hem verwijderd als er niks in stond, je kan hem gewoon opnieuw aanmaken onder exact dezelfde naam en dan zullen vanzelf gta_set e.d. wel weer verschijnen. Het is niet zo'n ramp als dat het lijkt, maar de savegames is wel een probleem. Kijk even bij welke missie je was gebleven en download de gewenste savegame. Let wel op dat je die savegame van voor de missie moet nemen omdat de missie anders al gespeeld is. Reageren
GTA4Lofe Geplaatst: 1 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 Maar hoe maak ik die nieuwe map dan aan om daar de gewenste savegame in te zetten. Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 1 juni 2007 Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 In de map Mijn documenten moet je dan Rechtermuisknop > Nieuw > Map doen, en daar exact de naam GTA San Andreas User Files intypen. Hier moet je de savegames dan inzetten. Reageren
.Timothy Geplaatst: 1 juni 2007 Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 (bewerkt) 'Rechtermuisknop in Mijn Documenten --> Nieuw --> Map'. Voer je naam in en download de savegame. Pak deze uit en plak hem in je User Files map. Als je dat hebt gedaan dan is het een kwestie van opstarten en kijken of hij het doet. Let wel op dat je de goede versie hebt om de savegames te downloaden, beide versies staan in de database. Verder kan je de versie zien als je SA opstart. Kijk rechstonder in het beginscherm. Hoe versie te herkennen: V1? Er staat niks. V1.01? Er staat V1.01. V2? Er staat V2. Verder stan V1 en V1.01 gelijk aan elkaar, behalve dat er in V1.01 minder Bugs zitten. VWO-er Bewerkt: 1 juni 2007 door VWO-er Reageren
GTA4Lofe Geplaatst: 1 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 maar dan staat er de opgegeven naam bestaat al. Reageren
.Timothy Geplaatst: 1 juni 2007 Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 (bewerkt) Dan bestaat je User Files nog en is de brandweer voor niks uitgerukt Als hij nog bestaat ga gewoon je SA opstarten en kijk of al je slots nog beschikbaar zijn. Als dat zo is, maak geen zorgen om een hopeloos verdwaalde User Files map en speel vooral lekker door . Bewerkt: 1 juni 2007 door VWO-er Reageren
GTA4Lofe Geplaatst: 1 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 (bewerkt) Ja ik weist dat hij bestond maar ik moet een savegame rin zetten. maar ik ken geen savegame erin zetten als muh map er niet is xD. dat is juist nou ut probleem. ik moe tmuh map hebben Dus kan iemand muh nog helpen Plz Bewerkt: 1 juni 2007 door GTA4Lofe Reageren
.Timothy Geplaatst: 1 juni 2007 Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 (bewerkt) Ik denk dat ik per ongeluk gta san andreas user files heb verwijdert weet het niet zeker. ik kan um nergens vinden ook niet met de zoekfunctie. help mij Ja ik weist dat hij bestond maar ik moet een savegame rin zetten. maar ik ken geen savegame erin zetten als muh map er niet is xD. dat is juist nou ut probleem. ik moe tmuh map hebben Aha, nu komt de aap uit de mouw. In dat geval, ga naar 'Deze Computer --> Extra(te vinden in de bovenbalk) --> Mapopties... --> Weergave(Tabblad)' Scroll nu naar beneden en ga dan naar 'Verborgen bestanden en mappen'. Klik nu op weergeven. Nu zal je User Files map er in de meeste gevallen wel weer staan. Ik weet trouwens niet hoe het kan dat jouw User Files map verborgen is, want standaard hoort hij er gewoon te staan.EDIT: Ik voel me gevleid Bewerkt: 1 juni 2007 door VWO-er Reageren
GTA4Lofe Geplaatst: 1 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 AHA man je bent de beste i love you for life. THANKS HOMIEEEEEEE Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.