Honkbal95 Geplaatst: 1 juni 2007 Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 ik heb helemaal geen auto geluid als ik in een auto zit of fiets of motorrijd wat te doen Reageren
kristof01 Geplaatst: 1 juni 2007 Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 Zie het pinned topic: "Geluidsprobleem" Veel succes. Reageren
Froodooo Geplaatst: 1 juni 2007 Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 Misschien dat dit kan helpen? Ook kun je een keer gta_sa.set verwijderen uit Mijn Documenten -> GTA San Andreas User Files. Zo worden alle opties weer naar hun oorspronkelijke staat teruggebracht. Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 1 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 he heb jij dat ook gedaan want ik heb mijn gta opnieuw geinstaleerd maar het blijft gewoon dus moet ik dat set doen? he maar gebeurt er dan niks met mijn savegaes als ik dat gta sa_exe ofzo 1keer uit mijn documenten haal of kan iemand dat ene bastandje van dat pined geluidstopic uploaden voor mij plsz plz plz plz plz :$ >>> Door Bling: Triplepost samengevoegd. Gebruik voortaan even de "Bewerk"-knop, indien je een vorig bericht wilt bewerken. <<< Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 1 juni 2007 Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 he maar gebeurt er dan niks met mijn savegaes als ik dat gta sa_exe ofzo 1keer uit mijn documenten haal Nee, in dit bestand worden alle instellingen opgeslagen. Als jij dus iets veranderd hebt in je instelling dan wordt dit opgeslagen op dit bestand. of kan iemand dat ene bastandje van dat pined geluidstopic uploaden voor mij plsz plz plz plz plz :$ Waarom uploaden als hij nog gewoon te downloaden is op die site? Ik heb hier een directe downladlink voor je. Het bestand 'eax.dll' moet je kopieëren naar de map waar GTA: San andreas geïnstalleerd staat, voor zover ik het me nog kan herinneren. Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 1 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 ok bedankt hopelijk werkt het Reageren
GTA_XP Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 Er is ook een goede oplossing. Ga naar Start->Uitvoeren en typ dan dxdiag Ga naar het tabblad Geluid en schuif de balk naar links tot je basisversnelling ziet. Dat werkt gegarandeerd. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.