tryphion Geplaatst: 1 juni 2007 Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 Hey, ik vroeg me af of jullie nog een paar goede tutorialsites te vinden zijn*(voor PS CS2), voor een gevorderde gebruiker, liefst NL maar dat maakt niet veel uit. Ik heb bijna alle tuts al gevolgd op deze site, dus ben een beetje uitgekeken... Post heir welke goede sites er nog meer zijn! Reageren
Ferre Geplaatst: 1 juni 2007 Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 Waarvoor en waarover zoek je tutorials? Daar ligt het helemaal aan. http://browse.deviantart.com/resources/tutorials/?order=5[/b]"]DeviantART's tutorials Ergens zie je een button staan met 'categories', daar kun je verder zoeken naar bepaalde tutorials en voor bepaalde programma's. GameRenders' tutorials Je moet wel registereren, maar je vind wel veel handig spul. Reageren
Tunix Geplaatst: 1 juni 2007 Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 Klikkerdeklik. @ Ferre: Leuk zinnetje in je sig, zelf bedacht? Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 1 juni 2007 Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 Pixel 2 Life Grote tutorial site. Reageren
M4X Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 Hier vind je een handig artikel over tutorial sites, vrijwel alles staat erbij. En dat is nog niet alles, want er staat ook bij hoeveel bezoekers de site heeft, hoeveel tutorials de site heeft etc. Hopelijk kan je er wat mee Reageren
tryphion Geplaatst: 2 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 thnx, hier heb ik wel wat aan! de meeste Tuts zijn te makkelijk, ik hoop dat ik er nog een paar kan vinden Reageren
Rekam Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 Ik gebruik meestal Good-Tutorials.com. Grote, uitgebreide website met vele categoriëen en plaatjes. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.