Jump to content

Didier Sachs clothing back in GTA IV?


Scarface92

Recommended Posts

Hallo beste mensen! Denken jullie dat De kleding winkel Didier Sachs terug komt in GTA IV?

En zouden jullie dat weer leuk vinden al die strakke en nette pakken :D

Aangezien dat er ook een screen is van GTA IV met een gast met een Didier Sachs onderbroek.

Het lijkt mij wel leuk als hij terug komt. In SA was het me favo kleding zaak.

Als er al een topic is over Didier Sachs in GTA IV mijn Excuses!

Greetz,

The GTA man

Link to comment
Delen op andere websites

Voor de duidelijkheid even het betreffende screenshot:

med_gallery_1_51_110974.jpg

Zoals reeds in de trailer is te zien en ook al in diverse forum berichten en previews is gemeld zullen diverse merken uit de eerdere GTA's weer terug komen in GTA IV.

Het is mooi dat R* gebruik maakt van fictieve merken en geen echte merken. Hierdoor hoeven ze niet overdreven positief over een merk te doen en mag je auto's bijvoorbeeld ook helemaal in de prak rijden.

EDIT:

RobbertR was me voor :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo beste mensen! Denken jullie dat De kleding winkel Didier Sachs terug komt in GTA IV?

En zouden jullie dat weer leuk vinden al die strakke en nette pakken :D

Aangezien dat er ook een screen is van GTA IV met een gast met een Didier Sachs onderbroek.

Het lijkt mij wel leuk als hij terug komt. In SA was het me favo kleding zaak.

Als er al een topic is over Didier Sachs in GTA IV mijn Excuses!

Greetz,

The GTA man

Goed gevonden!.Maar miisschien is dit wel een teken dat er nog meer verschillende kelding winkels zijn 0_0

Link to comment
Delen op andere websites

mij maakt kleding winkels en andere customization niet echt uit. Waarschijnlijk zal ook alleen kleding veranderbaar zijn aan niko. Ik ging nooit echt nieuwe kleren halen in gta sa, behalve als het voor een missie moest natuurlijk. Ik vond het maar irritant en lang laden elke keer als je iets wilt passen en een kledingstuk verandert. En uiteindelijk heb je er toch niet veel aan en let je er niet echt op hoe je character eruit ziet.. dus..mij maakt het niet echt uit :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk dat er sowieso dingen terugkomen uit andere GTA's, maar een kledingzaak vind ik niet zo boeiend. Niko is als personage (in het begin) een arme sloeber, en die hoort niet in de nette pakken van Didier Sachs rond te lopen. Misschien aan het einde van de storyline als hij dik binnen is met miljoenendeals van de maffia, maar ik vond Didier Sachs nooit zo boeiend. Al die kledingwinkels interesseerden me sowieso niet in SA. Één keer leuke kleding kopen en die gewoon aan blijven houden vind ik beter. Zo kun je jezelf ook beter inleven in het personage, doordat er grotere herkenning is. Dit draagt weer bij aan een betere sfeer etc. etc.

Het is back, maar het had niet gehoeven.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...