Jump to content

Didier Sachs clothing back in GTA IV?


Scarface92

Recommended Posts

Leuk dat er sowieso dingen terugkomen uit andere GTA's, maar een kledingzaak vind ik niet zo boeiend. Niko is als personage (in het begin) een arme sloeber, en die hoort niet in de nette pakken van Didier Sachs rond te lopen. Misschien aan het einde van de storyline als hij dik binnen is met miljoenendeals van de maffia, maar ik vond Didier Sachs nooit zo boeiend. Al die kledingwinkels interesseerden me sowieso niet in SA. Één keer leuke kleding kopen en die gewoon aan blijven houden vind ik beter. Zo kun je jezelf ook beter inleven in het personage, doordat er grotere herkenning is. Dit draagt weer bij aan een betere sfeer etc. etc.

Het is back, maar het had niet gehoeven.

miljoenen deals zal niko niet krijgen. rockstar heeft gezegd dat iv geen gta meer is waarin je je naar de top werkt. gamespot beschreef het als 'rags to slightly better rags' ipv het gebruikelijke rags to riches verhaal. Dit heeft te maken met het realisme dat rockstar erin wil brengen..het is namelijk niet echt realistisch dat je aan het einde als je al helemaal binnen bent en miljoenen hebt, nog missies gaat aannemen voor een paar honderd of duizend dollar.

maar ik ben het met je eens ik vind ook dat het niet hoeft..de kleren die niko draagt mag rockstar van mij wel bepalen, die weten denk ik wel wat het beste bij de sfeer e.d. van het verhaal past.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...