Blue Yoshi 97 Geplaatst: 1 juni 2007 Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 Even een heel snel vraagje. Bij de begraafplaats in Los Santos staat zo'n huisje. Daarin ligt een pizzadoos. Wat staat erop? Weet iemand dat? Ik zie namelijk dat hij niet van Well Stacked Pizza Company afkomstig is. Reageren
Donwell Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 (bewerkt) Rustig aan, een dubbelpost is nergens voor nodig... Ik zal wel eventjes kijken voor je, heb je eventjes?? Ik heb eventjes gekeken en op beide dozen die er liggen staat 'Hot Pizza'. Op de deksel staan gele stipjes afgebeeld. Edit: Jow Tommy Verceti was me voor Bewerkt: 2 juni 2007 door Donwell Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 Nou doe maar rustig hoor. Er hoeft niet meteen gereageerd te worden, zo belangrijk is het niet. Ik heb even voor je gekeken en je bedoelt waarschijnlijk die 2 pizzadozen die op elkaar liggen. Ze lijken van de bovenkant een beetje verbrand, maar in ieder geval: Er staat op beide dozen Hot Pizza, op de onderste in het rood en de bovenste in het groen. Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 2 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 OMG THANKX DONWELL EN JOW TOMMY VERCETTI Trouwens, dit topic stond al lang en breed op de 2e pagina, en ik wilde het antwoord snel hebben, sorry. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.