Blue Yoshi 97 Geplaatst: 1 juni 2007 Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 In 2005 heb ik een site over mezelf gemaakt. Ik heb ook een walkthrough gemaakt van San Andreas. Hiervoor heb ik plaatjes van WikiGTA gebruikt. Mijn excuses hiervoor, ik was toen nog jong, dom, onbenullig enz. Ik zal het nooit meer doen. Na een tijdje stond er op die pictures iets van "Deze image is GESTOLEN van WikiGTA.org" ofzo iets. Toen wilde ik ze de dag daarna weghalen. Door omstandigheden kon ik zo'n maand lang niet op de computer, en daarna kreeg ik de toestemming niet meer om aan m'n site te werken, om een of andere reden. Ik heb het vaak geprobeert en na een tijdje mocht het weer. Ik wilde meteen die plaatjes verwijderen Er stond echter niet meer dat het gestolen was en je kon weer gewoon het plaatje zelf zien. Gedeleted. Ik draaide er een beetje omheen sorry, maar to the point, hoe weten jullie nou of het gestolen is? Reageren
ifc3 Geplaatst: 1 juni 2007 Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 In 2005 heb ik een site over mezelf gemaakt. Ik heb ook een walkthrough gemaakt van San Andreas. Hiervoor heb ik plaatjes van WikiGTA gebruikt. Mijn excuses hiervoor, ik was toen nog jong, dom, onbenullig enz.Ik zal het nooit meer doen. Na een tijdje stond er op die pictures iets van "Deze image is GESTOLEN van WikiGTA.org" ofzo iets. Toen wilde ik ze de dag daarna weghalen. Door omstandigheden kon ik zo'n maand lang niet op de computer, en daarna kreeg ik de toestemming niet meer om aan m'n site te werken, om een of andere reden. Ik heb het vaak geprobeert en na een tijdje mocht het weer. Ik wilde meteen die plaatjes verwijderen Er stond echter niet meer dat het gestolen was en je kon weer gewoon het plaatje zelf zien. Gedeleted. Ik draaide er een beetje omheen sorry, maar to the point, hoe weten jullie nou of het gestolen is? Ze hebben die plaatjes op hun server, en als zo'n plaatje van buitenaf aangevraagd wordt, kost dat hun dataverkeer en dat willen ze niet. Daarom laten ze dan zo'n tekst zien i.p.v. het plaatje. Er zat mogelijk ook een copyright van hun op het plaatje. Reageren
Lantyz Geplaatst: 1 juni 2007 Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 Ik draaide er een beetje omheen sorry, maar to the point, hoe weten jullie nou of het gestolen is? Wanneer afbeeldingen van onze server op een andere site worden gebruikt, verschijnt er automatisch een melding dat de afbeelding afkomstig is van GTAGames. Maar ook wanneer de afbeelding opgeslagen is en geüpload naar de andere site, komen we er vroeger of later wel achter. De GTA fanbase is een klein wereldje: Zodra een site met onze afbeeldingen enige tijd online is, komt er na een tijdje altijd wel iemand van het team langs. En we weten ondertussen ook wel zo'n beetje waar we moeten zoeken. Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 1 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 Ik draaide er een beetje omheen sorry, maar to the point, hoe weten jullie nou of het gestolen is? Wanneer afbeeldingen van onze server op een andere site worden gebruikt, verschijnt er automatisch een melding dat de afbeelding afkomstig is van GTAGames. Maar ook wanneer de afbeelding opgeslagen is en geüpload naar de andere site, komen we er vroeger of later wel achter. De GTA fanbase is een klein wereldje: Zodra een site met onze afbeeldingen enige tijd online is, komt er na een tijdje altijd wel iemand van het team langs. En we weten ondertussen ook wel zo'n beetje waar we moeten zoeken. Ok, Lantyz, Thankx. Ik zal geen plaatjes meer pikken hoor. Hehe. Heh. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.