ifc3 Geplaatst: 1 juni 2007 Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 Omdat veel mensen de vorige editie lelijk vonden, heb ik even een nieuwe gemaakt: De oude: Rate's please... Reageren
Rivel Geplaatst: 1 juni 2007 Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 Orgineel, maa rongal simpel... Ik vind dat het HP teken niet echt mooi hierbij staat en je kleuren passe niet zo geod bij elkaar! Die Vista look is wel gaaf, maar dan zou ik meer zwart gebruiken! 7/10 Reageren
ifc3 Geplaatst: 1 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 Orgineel, maa rongal simpel... Ik vind dat het HP teken niet echt mooi hierbij staat en je kleuren passe niet zo geod bij elkaar! Die Vista look is wel gaaf, maar dan zou ik meer zwart gebruiken! 7/10 ? HP teken? Ja, het is geen Windows Vista (zoals je al aangaf), maar Ubuntu, want 132 tegelijk Openen in Windows Vista Met Aero, zou niet lukken op Mijn PC (C2D E6400, 1GB DDR2_800, SATA2, Geforce 7600GT). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.