ietsAnders0 Geplaatst: 1 juni 2007 Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 (bewerkt) Heeft iemand de files "Copbike.dff" , "Copbike.txd , "Pizzaboy.dff" en "Pizzaboy.txd" voor mij want ik wou me copbike modificeren maar het ging fout en toen was pizzaboy weg Dus als iemand die heeft kan iemand ze dan hier ff posten Attachements GTA start niet meer op door dat Ik will gta spelen dus ik heb ze dringend nodig Bewerkt: 1 juni 2007 door igi0n Reageren
Daffy Duck Geplaatst: 1 juni 2007 Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 Heeft iemand de files "Copbike.dff" , "Copbike.txd , "Pizzaboy.dff" en "Pizzaboy.txd"voor mij want ik wou me copbike modificeren maar het ging fout en toen was pizzaboy weg :bonk Die kun je hier aanvragen. Reageren
ietsAnders0 Geplaatst: 1 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 (bewerkt) Heeft iemand de files "Copbike.dff" , "Copbike.txd , "Pizzaboy.dff" en "Pizzaboy.txd"voor mij want ik wou me copbike modificeren maar het ging fout en toen was pizzaboy weg :bonk Die kun je hier aanvragen. dankje Bewerkt: 1 juni 2007 door igi0n Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.