Rivel Geplaatst: 1 juni 2007 Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 (bewerkt) Hallo allemaal! 1 Vraagje, ik heb een wiki bij WikiMedia, hoe kan ik instellen dat niet iederen wat kan bewerken maar enkel degene waarvan ik zeg dat ze dat doen? 2.Nu staat er overal nog bij van Reactie ofzoiets... Hoe doe ik dat weg? Zoals op WikiGta? Dat je enkel de tekst hebt. 3. HOe verander ik de skin? 4. Hoe doe ik de opensource code weg voor mensen die gewoon het even bezoeken? En hoe/waar kan ik de broncode inkijken? 5. Waar staan zowat de knoppen voor de basis optis inte stellen? 6. Waar is de knop om een pagina toe te voegen? En is er een ACP? Dankje alvast! Bewerkt: 1 juni 2007 door Rivel Reageren
Argon Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 Hallo allemaal!1 Vraagje, ik heb een wiki bij WikiMedia, hoe kan ik instellen dat niet iederen wat kan bewerken maar enkel degene waarvan ik zeg dat ze dat doen? 2.Nu staat er overal nog bij van Reactie ofzoiets... Hoe doe ik dat weg? Zoals op WikiGta? Dat je enkel de tekst hebt. 3. HOe verander ik de skin? 4. Hoe doe ik de opensource code weg voor mensen die gewoon het even bezoeken? En hoe/waar kan ik de broncode inkijken? 5. Waar staan zowat de knoppen voor de basis optis inte stellen? 6. Waar is de knop om een pagina toe te voegen? En is er een ACP? Dankje alvast! De config is het bestand config.php (of iets in die zin). Daar kan je zowat alles wijzigen dat bestand moest je ook verplaatsen met de instalatie dacht ik. Je kan op mediawiki heel heel veel informatie vinden over de "auth" instellingen (wie wat mag...) die je in dat config bestand kan maken. En op GTAForum zijn daar ook al topics over dus zoeken in dit forum kan zeker helpen! Een ACP is er niet, als je een pagina wilt aanmaken typ je de link van de pagina in er komt dan een bericht dat die pagina er nog niet is en een link of je de pagina wilt aanmaken. Reageren
Rivel Geplaatst: 2 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 Hallo allemaal!1 Vraagje, ik heb een wiki bij WikiMedia, hoe kan ik instellen dat niet iederen wat kan bewerken maar enkel degene waarvan ik zeg dat ze dat doen? 2.Nu staat er overal nog bij van Reactie ofzoiets... Hoe doe ik dat weg? Zoals op WikiGta? Dat je enkel de tekst hebt. 3. HOe verander ik de skin? 4. Hoe doe ik de opensource code weg voor mensen die gewoon het even bezoeken? En hoe/waar kan ik de broncode inkijken? 5. Waar staan zowat de knoppen voor de basis optis inte stellen? 6. Waar is de knop om een pagina toe te voegen? En is er een ACP? Dankje alvast! De config is het bestand config.php (of iets in die zin). Daar kan je zowat alles wijzigen dat bestand moest je ook verplaatsen met de instalatie dacht ik. Je kan op mediawiki heel heel veel informatie vinden over de "auth" instellingen (wie wat mag...) die je in dat config bestand kan maken. En op GTAForum zijn daar ook al topics over dus zoeken in dit forum kan zeker helpen! Een ACP is er niet, als je een pagina wilt aanmaken typ je de link van de pagina in er komt dan een bericht dat die pagina er nog niet is en een link of je de pagina wilt aanmaken. Oke dankje! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.