Blink Geplaatst: 1 juni 2007 Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 Pro Evolution Soccer 6 Deze voetbal game voor de PSP is al geruime tijd uit en binnenkort komt nummer 7 geloof ik ook uit. Is het het nog waard om deze game te kopen? Hij kost nog maar 20 euro maar ik wil toch weten of hij het kopen waard is. Ook heb ik nog een aantal vragen voor jullie. • Is het mogelijk om ergens de juiste transfers vandaan te halen in de vorm van een bestand? • Zijn de laadtijden erg lang.. ik hoorde dat de laadtijden van de vorige PES redelijk lang waren. Hopelijk kan iemand mijn vragen beantwoorden. Mocht je vinden dat ik mijn twintig euro beter aan een andere game kan besteden zeg dat dan! Blink Reageren
The GamerII Geplaatst: 1 juni 2007 Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 De FIFA series voor de PSP zijn naar mijn ervaring beter dan PES. PES 6 vind ik tegen vallen voor de PSP qua graphics... Reageren
Tunix Geplaatst: 1 juni 2007 Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 (bewerkt) Pro Evolution Soccer 6Deze voetbal game voor de PSP is al geruime tijd uit en binnenkort komt nummer 7 geloof ik ook uit. Is het het nog waard om deze game te kopen? Hij kost nog maar 20 euro maar ik wil toch weten of hij het kopen waard is. Ook heb ik nog een aantal vragen voor jullie. • Is het mogelijk om ergens de juiste transfers vandaan te halen in de vorm van een bestand? • Zijn de laadtijden erg lang.. ik hoorde dat de laadtijden van de vorige PES redelijk lang waren. Hopelijk kan iemand mijn vragen beantwoorden. Mocht je vinden dat ik mijn twintig euro beter aan een andere game kan besteden zeg dat dan! Blink Is het mogelijk om ergens de juiste transfers vandaan te halen in de vorm van een bestand? Er zijn naar mijn idee geen downloadbare bestanden voor PES 6 op de PSP, wel op de XBox en de PC. Op de PS2 weet ik niet. Zijn de laadtijden erg lang.. ik hoorde dat de laadtijden van de vorige PES redelijk lang waren. Ik heb langere laadtijden gezien, maar deze zijn best lang. Ik heb PES 6 ook, en ik vind het een erg goed spel. Ik stoor me niet echt aan de laadtijden. Ik vind dat PES 6 het beste spel is dat je voor €20,- kan krijgen, zeker weten. Veel succes met kiezen! EDIT: Ik vind FIFA 07 zeker niet beter op de PSP dan PES 6. Okee, de graphics zijn beter en hij heeft meer opties, maar PES is veel realistischer en is een stuk moeilijker, en heeft dus ook veel meer uitdaging. Bij PES is het schieten ook beter, als je schiet bij FIFA zit hij meestal stijf in de kruising, bij PES heeft de keeper hem veel vaker en hij kan hem ook slecht raken, dus dat hij gewoon een slap balletje geeft. Bewerkt: 1 juni 2007 door Tunix Reageren
Blink Geplaatst: 1 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 Bedankt Tunix, daar heb ik wat aan Ik zag trouwens net op deze website wel downloadable bestanden voor de PSP Transfers. Hoe het werkt weet ik niet. Fifa op de consoles heb ik vaak gespeeld en heb ik altijd erg leuk gevonden. Toch trekt op de eèn of andere manier PES 6 op de PSP mijn aandacht Beide bedankt! Reageren
Tunix Geplaatst: 1 juni 2007 Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 Bedankt Tunix, daar heb ik wat aan Ik zag trouwens net op deze website wel downloadable bestanden voor de PSP Transfers. Hoe het werkt weet ik niet. Fifa op de consoles heb ik vaak gespeeld en heb ik altijd erg leuk gevonden. Toch trekt op de eèn of andere manier PES 6 op de PSP mijn aandacht Beide bedankt! Oh, die files heb ik nog nooit gezien. Misschien zijn ze wel illegaal. Ze zijn in ieder geval niet officieel want ik heb op de PES 6 site gekeken van Konami, en daar stond niks over files voor de PSP. Reageren
Blink Geplaatst: 1 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 Nee klopt maar volgens mij zet Konami zulke files nooit op hun website. Dit zijn gewoon de option data van mensen die de transfers hebben veranderd. Niets ergs lijk mij.. Ik ga morgen even kijken of ik de game kan vinden hier in de stad! Reageren
Jowx Geplaatst: 1 juni 2007 Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 Verplaatst naar Sport & Fighting Games. Reageren
Tunix Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 (bewerkt) Nee klopt maar volgens mij zet Konami zulke files nooit op hun website. Dit zijn gewoon de option data van mensen die de transfers hebben veranderd. Niets ergs lijk mij..Ik ga morgen even kijken of ik de game kan vinden hier in de stad! Ik ben nu aan het kijken of ze werken. Ik hoop het wel, dat maakt het spel een stuk leuker. Ik edit wel als ik klaar ben. Edit: Ik heb ze gedownload en in mijn savefile map gedaan, alleen nu moet ik er nog achter komen hoe ik ze moet loaden... Edit II: Ah, ik weet het al denk ik. PES 6 is anders dan Winning Eleven 9. Als je de file downloadt en je kijkt welk plaatje erbij zit, dan staat er een plaarje van WE 9 en niet van PES6. Misschien ligt het daar aan... Bewerkt: 2 juni 2007 door Tunix Reageren
Blink Geplaatst: 2 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 (bewerkt) Ik heb PEs 6 gehaald en het is wel een hele andere footie dan PES 5 op mijn Xbox :$ Veel moeilijker geworden en nog beter Tunix, ik ga even zoeken met Mister Google of ik een PES 6 option file kan vinden! Je hoort het nog Edit: Wat leuk wat leuk wat leuk, via Google kwam ik op een Pro Evolution Soccer website uit en iemand naar is zo vriendelijk geweest om wat uren te verspillen aan het aanpassen van; • Juiste Teamnamen • Januari Transfers • Stadion namen • Juiste badges • En nog veel meer... Om het nog mooier te maken heeft hij zijn optionfile online gezet zodat wij hem nu kunnen gebruiken! Topper denk ik Het bestand is hier te downloaden. Bewerkt: 2 juni 2007 door Blink Reageren
Tunix Geplaatst: 4 juni 2007 Rapport Geplaatst: 4 juni 2007 Ik heb PEs 6 gehaald en het is wel een hele andere footie dan PES 5 op mijn Xbox :$ Veel moeilijker geworden en nog beter Tunix, ik ga even zoeken met Mister Google of ik een PES 6 option file kan vinden! Je hoort het nog Edit: Wat leuk wat leuk wat leuk, via Google kwam ik op een Pro Evolution Soccer website uit en iemand naar is zo vriendelijk geweest om wat uren te verspillen aan het aanpassen van; • Juiste Teamnamen • Januari Transfers • Stadion namen • Juiste badges • En nog veel meer... Om het nog mooier te maken heeft hij zijn optionfile online gezet zodat wij hem nu kunnen gebruiken! Topper denk ik Het bestand is hier te downloaden. Eindelijk. Alleen ik zie daar ook stadion namen staan, alleen op de PSP kan je geneens stadions kiezen... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.