Blink Geplaatst: 1 juni 2007 Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 Ondertussen heb ik de verhaal lijn uitgespeeld en ben ik maar de extra's aan het doen. Het eerste eiland heb ik voor 90% overgenomen en heb er allemaal HighRollerz Robbery van gemaakt. Ik erger me alleen aan het feit dat het voertuig wat bij mijn bedrijf komt te staan een Landstalker is. Mijn vraag is dus of dit op de een of andere manier kan veranderd worden.. Wie kan me helpen? :$ Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 1 juni 2007 Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 Voor zover ik weet kun je dit alleen veranderen als je ook weer je type gebouw veranderd. Reageren
Blink Geplaatst: 1 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 Kan je dan het type voertuig zelf bepalen? Nooit geweten Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 1 juni 2007 Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 Het ligt er aan welk bedrijf je er neerzet. Bij bijna elk bedrijf krijg je een andere auto. Alleen kun je dit niet van te vooren instellen. Reageren
Blink Geplaatst: 1 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 Oh, dat was nou juist mijn vraag Maar goed, ik zou graag een Freeway bij mijn bedrijf krijgen. Is dit mogelijk of zal ik het moeten doen met een ander voertuig? Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 1 juni 2007 Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 Alleen de Bikers hebben een Freeway bij hun bedrijf. Als je hun bedrijf overneemt krijg je gewoon een andere auto. En helaas geen Freeway. Reageren
Ice-T Geplaatst: 1 juni 2007 Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 de voertuigen die je kan krijgen zijn: een idaho bij de protection racket een admiral bij de loan shark een polaris v8 bij prostitutoin een stallion bij drugs een sabre turbo bij smuggling en een landstalker bij robbery buiten die voertuigen kan er geen ander zijn die bij een bedrijf spamt(althans niet in de PS2 versie) er is wel een grote keus aan verschillende auto's en als je alle 30 bedrijven hebt zijn ook nog eens bulletproof!(PS2) sorry maar je hebt pech. er spamt wel een biker angel bij lance zijn huis na een bepaalde missie een een freeway staat naast een cafe tegenover zijn huis. Reageren
Pietje II Geplaatst: 1 juni 2007 Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 Jammer genoeg kun je niet van tevoren instellen wat voor voertuig je bij je empire-site geparkeerd wilt zien staan, dus je zult het moeten doen met het voertuig dat elk empire-type te bieden heeft. Alleen rivaliserende bendes hebben hun eigen gang-car voor hun empire-site geparkeerd staan (de Biker Gang heeft een Biker Angel, de Sharks een Gang Rancher en de Cholos hun eigen Cholo Sabre), jij hebt echter geen eigen gang-car. Ik heb hieronder even opgesomd welk empire-type (eentje die in jouw bezit is uiteraard) welk voertuig te bieden heeft: Protection Racket > Idaho Loan Shark > Admiral Prostitution > Polaris V8 Drugs > Stallion Smuggling > Sabre Turbo Robbery > Landstalker Ik wens je veel succes verder! Reageren
The GamerII Geplaatst: 1 juni 2007 Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 De Polaris V8 is toch wel een Gangcar van Vance? Die wordt namelijk nergens anders gebruikt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.